martes, enero 11, 2011

Un viatge impressionant *.*

Huolaaaaaaaaa!!!

ahir em vaig llevar q em trobava mig malament però vaig anar igualment a treballar pensant q a mesura q passés el dia ja em trobaria millor, però no va ser aixi i quan vaig plegar em trobava fatal. després de baixar del bus del Bigoti 4 T__T vaig agafar el 51 T,T (q va trigar mooooolt i m'estava morint de fred XD) va venir el Punyeteru i em vaig quedar la resta de la tarda al sofà, sense enterar-me de res xD i fins i tot vaig mirar lo del Ballon d'or xDDD i després d'aixó, ja vaig probar de dormir xDDDDDDD i aquest matí, tenia febre, però no tanta com ahir, aixi que, com q sóc una tossuda, he nat a pencar. m'he sorprés amb el primer que m'he trobat xDDD i després, he nat a pel tram de les 7.40 pq a aquella hora no hi ha cap bus U_U es q a l'entrar a les 8,30 es 1 caca pq hi ha el de les 7,20 o el de les 8 XD aixi q no tenia mes remei que agafar el merda de tram... a petar de gent. i quan he arribat, li he dit al gerent q em trobava malament, ja q en arribar amb la bufanda gruixuda i tremolant de fred em pregunta que si tinc fred, q si em trobo malament xD quina intuició ^^ aixi q m'ha dit q tornés a casa i descansés i q si volia anar al metge que hi anès ^^ i aixi ho he fet. però com eren les 8,20, he mirat si hi havia un 157 o 158 q em portès a Esplugues x poder agafar allà un 51 ^^ i aixi ha estat a les 20.25 ha sortit d'allà mateix un 158, que m'ha deixat a Esplugues a les 8,45 i he esperat al 51...q m'ha sorprès moltíssim qui ha vingut!!! ni més ni menys que el Pelopi!!!! *_* quants segles sense pujar amb ell!!! i ha estat 1 meravella com sempre!! en serio, el que condueix millor de tots, amb diferència, és ell, sense cap mena de dubte!! ^^ (el Brincos 3 és molt bo, però el David m'encanta ^^).
mentre l'esperava ha paxat el Mario xDDDD i un paio estrany amb el Cap quadrat, que duia 1 trasto xDDDDDDDD (és com el paio de Fairy tail, l'amic de la infància de la Elsa xDDDDDD). Total, que quan ha vingut, he pujat amb ell i m'han encantat les salutacions i no salutacions que li feien els altres xDDDDDDD jajajaja els millors: el guapo tio bueno, q duia 1 trasto mortal!!! XD i el Brincos 3 ^^ i m'ha encantat que diguès adeu *___* ha estat girar-me i dir: adeu! mentre baixava feliciana xDDD en aquell moment no sentia gens que em trobès malament i amb febre xDDDDDDDDD

llavors, he vist el primer episodi de Beelzebub ^^ q m'ha encantat ^^ i he vist els episodis 12, 13 i 14 de Bakuman ^^ que es queda intrigant xDD i l'episodi 599 del Detectiu Conan! ah! un OVA del Doraemon en que van al no sé què de les llaminadures xDDD ha estat graciós :P ara ja em trobo millor, però el mal de coll és horrible xDDDDDDDD

ara quan mon pare vagi a treballar miraré els dos episodis que tinc pendents de Bleach i possiblement miri alguna coseta més :P jejejeje :D però encara no he decidit què ^^ avui m'ha arribat el regal de Reis de mon pare: la quarta novel·la de Karin *_* ja tinc ganes de llegir-la!!! :D jejejeje i m'he llegit el vol 28 de Negima!! que es queda intrigant i el 29 l'he començat al Tram però no he seguit al bus de tornada pq era el David i era més interessant veure què feia (q dd el meu lloc no es veia quasi res xDDD) i com el saludaven xDDDDD a veure si dijous em trobo bé i puc anar a molestar al Pepón!!! o si hi ha l'Óscar al 51 hi vaig encantada i més depressa que corrents!!! *¬* baaabaaaa1 guapooooo!!! *¬*

els conductors del dia: el Pelopi (indiscutiblement *.*), el guapo guapíssim *_*, el malvat del Mario xD i ja està :P i el no menys malvat del Brincos 3 :P

apa, doncs res més!! jejeje :D

No hay comentarios: