jueves, enero 13, 2011

Kimi ni todoke (primera temporada)

Huolaaaaaaaaaa!!!

avui m'he fet marató de Kimi ni todoke (de la primera temporada de l'anime) amb els episodis que em quedaven i m'he quedat amb tantes ganes que he hagut de baixar els scans de la serie que hi havia a partir del tomo 7 i ara estic ja amb el vol 11 (de 13 i oberta) i quan arribi al 13 crec que m'agafarà algo xD de fet, no em donarà temps, a agafar-me algo xDDD pq hauré d'anar a dormir aviat pq demà toca matinar... no tant com altres dies ^^ pq he d'agafar el collblanc de les 8 amb el Lalala, però si que he de matinar ^^ aix... quina bona vida, la d'aquests 3 dies sense fer res! llegint manga i veient Kimi ni todoke... xDDDD me l'he mirat en 3 dies! jojojo :P i he vist els 2 primers de la segona temporada... amb el Kent aquest xDDD jajaja... em pensava que posaria més marro... però és que es compliquen la vida sols!! no els calen enemics!! xDDDDDDDD

bé, aquest matí, he nat a molestar el Pepón, m'he quedat amb ganes de xerrar amb ell, però si, he estat tonta pq el lloc del seu costat estava buit pq he pujat la primera i hagués pogut seure-hi, però, com que quan he pujat m'he quedat... tinc mes ganes de fer el ximple que de xerrar..i aixo hem fet! ^^ jejejeje =D com m'enxampa sempre que el miro d'esquitllada! xDDDDDDD jajajaja ah! i el Carlitos s'ha afeitat la barba! (la perilla xD) en serio! em quedo mirant, em mira i penso: em sona... i ha estat: el Carlitoooos!!! O___O que fort... jo volia veure l'Óscar... però ni rastre... i a més, he hagut d'anar amb l'odiós Jose mari... ¬,¬ agh... no vull recordar-lo... xDDD encara q avui s'ha portat com 1 persona (encara q pq baixava 1 altra persona en la mateixa que jo... q sino, no sé què en diria d'ell xDDD).

i ja està--- ah! si! ja m'he demanat el tomo 4 d'Initial D! uuuuuuuuuueeeeee!! per fiiii!!! ja estava reeditat i me l'han pogut demanar *__* i jo més feliç que res!! jejeje i els tomos 11 i 12 tmb ^^ i ja podré llegir del 4 en endavant quan m'arribi!!! :D es que aixo de tenir 1 al 3 i del 5 al 9 no em feia gràcia :P jejejeje :D ja tinc ganes de llegir-ho!!! ^^

a veure si trobo alguna sèrie que sigui interessant, però q no em torni addicta pq sino no podré seguir amb el treball del master :P i demà, de 9 a 15,30... espero poder tornar amb el Miguel ^^ i molestar-lo una miqueta :P una cosa que m'he plantejat desde fa dies es: seria emocionant seure al davant amb ell? es que dels dies que m'ho he plantejat, sempre algú ha pujat abans que jo i s'hi ha assegut, però no sé, penso que seria divertit XDDDDD (encara que amb qui tinc més ganes de seure davant de tot, és amb el guapo tio bueno de l'Óscar ^^). de fet, quan vaig pujar amb el David, volia seure-hi xDDDD però vaig pensar que era millor seure a la tercera fila xDDDDDDDDD jajajajaja :P sino, seria encara més obvi que volia mirar (seure a la dreta ja ho significa xDDDDDDDDD jajajajaja).

apa, doncs res més!!! el conductor del dia: el Pepón ^^ i ningú més pq no he vist cap més... xDDDD jajajaja :P fins aviat!!! :D a veure si demà estan ja els horaris de la setmana que ve! :P

No hay comentarios: