sábado, enero 08, 2011

Quin serà el pla malèfic? xD

Huolaaaaaaaaaaaaa!!!!

avui he nat a molestar 1 miqueta (ahir vaig pujar amb el 125 xD... segueixo pensant que el millor és el 119!!! *___*). avui he vist al Pepón... jojojo... ja sé en quina hora està!! llàstima que no hi pugui pujar pq dissabte que ve treballo de 9 a 15,30... U__U (caca xD). i he nat amb el Domingo (q almenys no està a collblanc! xD) i he tornat amb el Jacin!! *_* tant sols he comprat el dvd de porco rosso! q li tenia moltes ganes, pero de faldilla ni polar cap! T__T per aixo, en 15min estava i m'he hagut d'entretenir fins a les 11.45 q vingués 1 bus... si tenia ganes d'anar amb el Pepón... però 1h més allà sense fer res... em feia molt de mal! xDDDD i ara m'he quedat amb la intriga! xDDDD espero q dijous estigui al 51 i aixi pugui pujar amb ell! *__*

i a la tarda, he anat al calzedonia a x unes mitges, q espero q em vagin bé U__U i he vist 1 miqueta del panorama de la tarda xDDD el cap d'es, el viejo, el jota xD (q ha saludat xD) i ja està ^^ q mona és la Eli ^^ (estava al matí ^^). i al matí estava el Calvorota xDDD en el bus d'abans del Pepón (fent-me fuig, fuig xDDDD) semblava alegrar-se quan ha vist q he nat amb el Jacin i no amb ell xDDDDDDD jajajajajaja :P

i pel que fa als horaris de la setmana que ve:

** dilluns: de 7 a 16 (amb 1h d'horari partit) -> snif... no podré anar amb el Miguel U__U ja agafaré un 51... xDDDD
**dimarts: de 8 a 15,30
** dimecres: festa x anar a la uni a la tarda (a les 16h he d'estar allà ^^)
**dijous: festa (a molestar al Pepón al matí!! jojojo)
** divendres: de 9 a 15,30
** dissabte: de 9 a 15,30
** diumenge: encara no està penjat l'horari xDDD

aixi que la majoria de dies podré tornar amb el 62 de les 15,45!! ueeeeee! :D m'encanta! :D

ja m'he llegit la primera novel·la de Karin!!! jejeje. m'ha agradat molt!! ara estic amb la segona i la veritat és que també està molt interessant! ha avançat força la cosa i representa q la Karin ja li ha explicat el seu secret al Kenta i ja s'ha adonat dels seus sentiments x ell xDDDD m'encanta que es posi gelosa de la monja! a veure si la mongeta fa alguna cosa i la Karin li diu algo al Kenta! ^^

i d'anime ja he acabat Kami nomi zo shiru sekai. q m'ha agradat tot menys l'arc de la bibliotecària, q ha estat MOLT avorrit. xD la resta, molt divertit! :D jejeje

ara estic posant al dia el Detectiu conan amb els episodis 598, 99 i 600 ^^ (i ara provaré de descarregar el 601 ^^). tinc baixada ja i al meu ordinador la peli de Trigun!! quines ganes de veure-la jaaaa!!! ara posaré 1 altra rentadora i em posaré a veure-la!!! 1h i mitja de Wolfwood!!! l'han resucitat x la peli xDDDD

i he vist aquesta tarda l'OVA de Hiyokoi... es 1 monadaaaaaa!!! tmb estic veient Kimi ni todoke...en certa manera, m'agrada més la relació del Kazehaya i la Sawako a l'anime, són més directes xDDD (almenys, aixo sembla xD). i de manga... estic acabant el vol 5 de Chi (de la biblio ^^) i m'estic divertint moltíssim!!! potser després em poso amb el vol 1 de Fairy navigator Runa ^^ que és estil mono també ^^ i el dia de reis vaig acabar amb el vol 1 de Hyde and Closer ^^ estava bé, no és molt especial, com Ueki, però són entretinguts tots dos ^^ a veure si m'arriben aviat el vol 2 i 3 i puc seguir llegint... ^^ encara que fins d'aqui a desembre (amb sort xD) no la tindré completa xDDD ja que surt 1 tomo cada 3 mesos! xDDDDDDD

mmm... els conductors del dia: el Pepón, el Jacin, el Jota, el calvorota xD, la Eli, el cap d'es i el viejo xDDD (qui ho hauria de dir? xD). i ara a acabar de sopar!! q bo m'ha quedat el pollo al wok!!! *¬* (per cert, si demà treballa el jose luis, el felicitaré ^^ jeje. pero suposo q al ser el seu cumple tindrà festa U.U)

No hay comentarios: