jueves, enero 27, 2011

Toshokan Sensou (anime)i mini stage a casa ma mare.

Huolaaaaaa!!

avui he acabat de veure Toshokan Sensou, que ha estat molt interessant... el Dojou era moolt guapo :P jeje i estava molt mono amb la Iku ^^

és 1 llàstima pq m'he quedat amb ganes de més :P a veure si aviat em puc demanar la primera novel·la :P

i avui, he agafat el bus amb el Miguel :P (q deu estar fart i cuit de mi xDDD però q jo estic encantada de molestar-lo una estoneta :P jeje)... pobre home! pràcticament tots els dies durant aquesta setmaneta de vacances l'he anat a veure d'anada i tornada xDD jeje però és que realment em venia de gust :P

i llavors, en anar, no m'ha dit hola T__T i aixo q duia un megasomriure i els seus pèls de punxa *¬* i unes putones li estaven tirant la canya!! es que arriba i les dues es posen a xisclar en plan manga T__T i diuen: oooh! duu ulleres però es guapo T__T i jo pensant: de que van les guarrones aquestes? T__T tsk... xDDD i no els ha fet cas quan se li insinuaven. només quan li han preguntat si parava i on :P menys mal q han baixat aviat :P i torno el llibre a la biblio i surto x tornar amb ell xDDDDDD (li ha tocat xDDDD) i obre el bus a les impacients i ve cap a mi i penso: em parlarà? T__T doncs no U_U (mi gozo en 1 pozo... U__U) s'ha posat a llegir el diari en plan "home seriós i adult" T__T i quan l'he mirat ha passat de mi i he pujat T___T snif... i no m'he assegut davant pq em feia vergonya i por alhora T__T no sé, era la sensació de que com em sento com 1 pesada... doncs em feia por q em digués pesada... jeje :D el q m'ha fet gràcia ha estat sentir "see you tomorrow" :P jejeje :D demà pero no el podré veure U___U snif... pq com estic a casa ma mare, q hi he marxat després d'anar-lo a veure... doncs demà no estaré x aqui en tot el dia, però dissabte al matí tornaré si o si x poder anar i tornar amb ell a la tarda!! jejeje :D (es q tinc ganes de preguntar-li si seguirà portant el collblanc el mes que ve... o sigui, la setmana que ve.. però em fa moltíssima por q em digui q perquè ho vull saber... T__T doncs pq tinc curiositat... i x saber si el podré seguir veient quasi cada dia ^^) per altra banda, el Jose luis està indignat i no m'ha volgut saludar pq ja fa 1 parell de dies q em veu anant amb el Miguel T___T serà possible? T___T i el Punyeteru sí que m'ha saludat :D jeje ^^

apa, doncs els conductors del dia: el Miguel (x tenir aquesta paciència amb mi xDDD), l'Scorpio i el Punyeteru ^^ i ja està :D

No hay comentarios: