martes, enero 25, 2011

Psychic Detective Yakumo i Ore no imouto ^^

Huolaaaaa!!!

ahir vaig acabar de veure 2 animes xDDD jejejeje. m'encanten les vacances!!! *_* veure anime a punta pala!! :P i fer feina... :P
ahir vaig acabar de veure Psychic Detective Yakumo, que al final, no va estar malament, pq al darrer episodi va tornar a lo que feien al principi, però la trama obscura no em va fer gens de gràcia!! T__T un de menys!!

i en questió de 2 dies xD em vaig acabar Ore no imouto (no sé que q no és tant mona :P). doncs va ser MOLT entretinguda, si senyor! tot un encert! :D

i ahir vaig començar Yoshokan sensô, que sé que Glénat a França l'ha tret i no sé si en anglès tmb està però es vindrà cap a casa si l'anime segueix igual d'interessant que els 2 primers capítols!!! *___* m'agrada!! no sé com abans em feia por veure-ho! xDD jaja :P

i avui he començat To aru majutsu no Index II, que m'agrada més que la primera temporada ^^ i les cançons d'opening i ending *__* les vull ja per l'mp3!! però encara no estan U__U i ja vaig per l'episodi 5! xDDD m'agrada ^^

ahir va estar entretingut, el viatge en bus.. jojojo :P un punt megapositiu pel Bigoti :D el posaré a la llista de "futures adoracions" xDDD jeje :P

i avui, a molestar a qui jo em sé :P jojojo :P i tmb està llegit el vol 2 de Tegami bachi *__* com m'agrada! ahir em vaig demanar Eternal Sabbath, una de les series que em vaig llegir ja fa força anys i que em va encantar (sense saber-ho, va ser el primer seinen que em va agradar i no sabia q era seinen xDDD i jo sempre havia estat convençuda que el primer va ser Vampire Princess Miyu :P pos nop! encara q Miyu va ser el primer en tomo xDDDD jajaja :P). aixi que espero q m'arribi aviat (suposo q el mes q ve U__U) per tenir aquesta joieta a la meva col·lecció *__*

i ahir, vaig trobar la llibreria fàcilment, apropet de la última parada del bus de fc macià ^^ (no és que vulgués estar més estona amb el Calvo malvat xDD). i vaig trobar els primers volums de Cycle d'adolescence de la Yuu Watase *__* jejeje. està en un format moooolt vell, que sembla que s'hagi de desmontar i el paper,del que talla quan passes pàgina xDDDD però lo important és tenir-ho en 1 idioma que pugui entendre ^^ jeje :D i a veure si m'arriba aviat :P ( a finals de febrer xDDD). trigarà igual que si fos a Jaimes ^^ però està bé coneixer una nova lliberia que porti manga francès x encarrec ^^ jeje i amb descompte tmb! :P

jeje i normalment,no solc anar enlloc de vacances quan tinc vacances, pero mira, aquest 2011, si no canvia d'opinió aniré 10 dies de vacances al maig amb la Vane. anirem a Madrid a fer turisme xDDD serà el primer cop q vaig tants dies amb 1 amiga de vaques xDDD jajajaja a veure com anirà (i començaré a estalviar més! :P pq si 3 dies ja em va costar el sou d'un mes fa 3 o 4 anys... xDDDD). apa, doncs res més! jojojo :P ah! m'he trobat una persona tmb pel carrer que no m'esperava xD té gràcia veure conductors pel carrer amb roba de carrer! :D i quan et saluden, encara té més gràcia! :D jejeje

apa, doncs ja res més! aquesta tarda a molestar al Miguel una estona!! :P si pot ser... x anar i x tornar xDDD sino, doncs tornaré amb l'Edu xDDD (senzillament x no esperar tant :P) però buenu!! apa, doncs res més!! fins aviat! :D (potser després! jeje :D). tinc ganes de demanar-me ja els 8 tomos de Code geass i les novel·les :P però fins a mitjans de febrer m'he proposat no demanar-ho :P q primer m'ha d'arribar el que tinc de gener xDDDDDD jeje :P

els conductors del dia d'ahir: el Bigoti *-*, el Miguel *-*, el Calvo malvat (encara q no em va voler dir hola ¬,¬) i l'Scorpio xDDD i avui, de moment cap pq encara no he pujat xDD

No hay comentarios: