domingo, enero 30, 2011

Initial D al día! ueeeeee!!! :D

Huolaaaaa!!!

ahir vaig anar a per les meves adquisicions franceses a Jaimes i entre elles tenia el tomo 3 de Blue exorcist, que me'l llegiré pròximament (primer va el 4 de Liar game xDDD). el vol 4 de Liar game (que me l'estic llegint). He acabat Body, que feia temps que ho tenia pendent i feia uns quants mesos que va sortir el darrer volum xDD i ara ja la tinc i a veure quan em llegeixo els tomos 13, 14 i 15 ^^ i també em van arribar el tomo 4, 10, 11 i 12 d'Initial D. el 4!!!!! jejejejeje ahir, mentre tornava amb el Miguel em mirava feliciana el tomo amb ganes de llegir-lo i tenia el dilema de... ell o el tomo d'Initial d xDDDD jajaja :P ara ja puc seguir amb el duel de goma de cinta adhesiva xDD i el 13 no sortirà fins el dia del meu cumple... aixi que... xDDD encara queda 1 miqueta!! :P ( sortirà tmb el tomo 5 de Shiki pel meu cumple ...bé, 3 dies després :P).

ahir vaig anar pel matí, havent tornat de casa de ma mare, vaig anar a Cornellà a per les novetats que tenia reservades: Mpd psycho 14 *__*, Bleach vol 40 (que el vaig devorar en el viatge de Tram + bus), el vol 2 d'Eagle (que ja el rellegiré algun dia xDDD quan no em quedi tant recent la lectura de la serie :P) i el vol 17 de XXXHolic, que suposo que també es llegirà en 1 obrir i tancar d'ulls com Bleach... però q va després d'altres novetats que tinc ganes de llegir! ah! i el tomo 1 de Mi pequeño mosntruo, que el vaig devorar ahir al vespre abans d'anar a dormir i que em va agradar moltíssim :D va ser molt divertit i previsible (algunes coses xDD) però em va agradar. Ja tinc ganes del tomo 2 ^^

en el viatge de tornada de Cornellà vaig anar amb la Grassa... U__U bé, em va dir hola quan li vaig dir hola i prou ^^ lo normal xDDD (i el 118 T__T quina caca de bus xDDDD).

i a la tarda... vaig anar a probar sort a veure si el que creia que era el duia qui jo creia xDD i si... i em va sorprendre que portès el 124!!!! *__* va ser *reverència profunda pel qui li va donar el 124 en cap de setmana* jejejeje. i si que era el que jo volia :P em va saludar amb 1 megasomriure i em va dir Cris *¬* uooooh! xDDD i em va fer moltíssima gràcia que quan el miraves et somreia d'orella a orella molt monament xDDD i el mirava moltes vegades pq em feia gràcia pq seeeempre estava superseriós xDDD i no somreia mai xDDD i ahir estava requetemono somrient *__* i va ser la mar d'interessant i baixes feliciana del bus pq dius: mola xDDD somriu :P vaig pensar en anar a Jaimes i fer-ho tot seguit... però 2 problemes: el problema num 1 va ser que se'm van trencar les sabates i m'estava clavant el cartó que els posen pq els doni forma U___U i no podia caminar del mal que em feia que se'm clavés al peu tota l'estona T__T i el problema 2: em vaig deixar la targeta de fidelitat de la llibreria i no m'acumularien punts per fer-me un descompte quan tingui prou compres acumulades xDDD i clar... aixi que vaig renovar la targeta de sòcia de l'FNAC primer i com em donava temps "de sobres" xD vaig tornar a casa amb el 64 per canviar-me les sabates xDDD i vaig tornar amb el Punyeteru (que resulta tenir fans xDDDD encara q sigui 1 amiga de la uni? :P xDDDD) va a la uni? xDDDDDDDD que estudia? xDDDD jajaja em va picar la curiositat xDDD total, vaig arribar a casa q tenia el peu fet pols xDDDD i em vaig canviar ràpidament les sabates i vaig anar a buscar el tren pq em donés temps de tornar amb el 50 de les 18.15 xDDD jajaja :P (riure malvat :P) vaig anar a Jaimes a x tot el que m'havia arribat :D vaig completar dues series de les primeres que vaig començar: Body y Hadashi no aitsu ^^ (a veure si aquesta setmana me les llegeixo ^^). jejejeje i vaig agafar un metro que anava mooolt lent i va trigar 3 segles fins a les Corts on em vaig fer 1 carrera monumental per arribar allà i que ell no hi fos encara (bé, era en el seu descans ves a saber on xDDD) i fins les 18.13 no va aparèixer, fent saltirons xDDDD (quina gràcia xDDD) i es va barallar amb la porta del 124 :P q va tenir molta gràcia :P (el que no m'havia fixat és que el retol del 124 va canviant!!!! *____* mooolaaaaa!!! :D nava sortint que si sant feliu, molins, esplugues fins arribar a la destinació *__* i se'm va posar mirada espurnejant xDDD total, q després ja no va ser tant interessant per certa actitud que no arribo a entendre T__T (vaig flipar amb certes coses xDDD) i el remate final va ser l'arribada... T___T snif... T___T però buenu... demà hi aniré (espero que hi sigui U__U). però el que fa temps q no veig (de fet, només hi he nat 1 cop) és el 119!!! m'encantaaaaaa!!! *¬* monstre de bus immens!! jejeje *__*

i ja està. de lectures el vol 40 de Bleach (impressionant... ple de paraulotes a punta pala i quin despreci que es tenen tots xDDD abans era "actitud de chulillo" ara es "actitud despectiva" per absolutament tot i tothom. XDD impressionant, el que pot fer una traducció :P jeje però el seguiré comprant ^^)
i el vol 14 de Muhyo et Roji, ja arribant al final (em falta que m'arribin els tomos del 16 al 18 U__U i llavors llegiré el 15 :P). ^^

els conductors del dia: el Punyeteru i el Miguel (però només pel viatge d'anada xDDDD).

ah! demà tinc festa de la feina (i una companya em va trucar x dir-me l'horari fins dimecres mentre anava en el viatge de tornada amb el miguel :P i em va dir q dilluns i dimarts festa i dimecres de 7 a 15,30 ;P). i demà, quan agafi el de les 15,05 aniré al mc a mirar els horaris de la resta de la setmana :D

i de nous animes he començat Yumekui merry. m'agrada, està interessant. aquesta tarda veuré l'OVA de Beelzebub, que ja té subtítols ^^ i possiblement alguna de les pelis que tinc pendents (o la de Trigun o Summer wars :P).

apa, fins aviat!! :D

No hay comentarios: