domingo, enero 02, 2011

Primera entrada de l'any ^^

Huolaaaaaa!!!

Bon any a tothom!!! :D espero que aquest 2011 sigui millor en tots els sentits i que pugui trobar un manso!! :P (objectiu de tots els anys xDDD però què hi farem? xDDDD).

Ahir dia 1 el primer conductor de l'any va ser el "Julio". que em va donar 1 gran alegria en veure que era ell el de les 10.10 (enlloc del senyor de sempre xD q ja sabia que li tocava festa pq ho va dir ell xDDD) i que va venir superpuntual, com sempre ^^

Avui he hagut de matinar i agafar el tram de les 5,35 (si, se suposava q sortia a les 5,38 pero com sempre, surt quan li dona la real gana i ha sortit a les 5.35. sort que ja ho tenia present i en veure que eren les 5,32 quan estaba en el semàfor i no tenia pinta de canviar en almenys, dos minuts, pq estava en àmbar perpellejant, doncs me l’he saltat (tampoc hi havia cotxes ni senyals de vida xD). I sort! Ha estat entrar al tram i arrencar!!! Si ja m’ho ensumava… T_T

I he arribat a la feina a les 6,05 i després he plegat a les 14,05 amb les ànsies x veure q el bus no sortia fins les 14,45 xDDDD i m’he quedat amb cara de O__O nooooo!!! Si ho arribo a saber… xDD (els vaig mirar amb l’ull del cul… xDDDD). Doncs bé, arribo allà, i intento seguir amb la novel·la de Karin i ve la típica que et pregunta que a quina hora ve el bus i en dir que ve a en punt el que vol, se’n va xD (suposo que a mirar tendes x fer temps :P). Total, que ve en Jota, superjust de temps xDDD i el veig i faig ulls com a plats xDDD pq no me l’esperava i em diu algo desde el bus xDDDD i llavors em començo a riure pensant que què coi m’estava dient i el tio baixa i em pica l’espatlla i em diu: feliz año, eh? XDDDDDDDDDDD (ha estat un moment clau de l’any només començar xDDDDDDDD l’hauré d’anotar xDDDD) l’altre és el megasupersomriure del guapo tio bueno de l’Óscar *¬* (amb lo requeteguapo que estavaaaaaaaaa. Estava tant guapíssim amb aquella roba!!! *¬* llàstima que me n’he adonat tard!!! ¬.¬ aixo em passa x ximpleta xDDDD). Total, que el tio em diu q si vull q ja puc pujar i no sé si ha volat al WC o realment s’ho ha repensat i no hi ha nat XD i puja darrera meu i em diu q quin caxondeig que em portava l’altre dia xDDDDD jojojo ;P es que em va fer molta gràcia xDDDDDDD i avui me n’ha fet més que encara estés amb aixó xDDDDDDDDDDDDD jojojo :P i llavors, anava xerrant i dient coses i penso: va, pq no m’assec davant ja que està xerraire i només hi ha un senyor gran al fons? xDDD i dit i fet, m’assec davant amb el Jota xDDDDDD xerrant tota l’estona fins a santfe, sota la mirada asesina de la seva superfan, q només feia que escurar-se el coll darrera nostre i fent mirades que mataven xDDDD pq estava indignada pq ella tmb volia xDDDDDD (molt bo xD). Total, q m’ha explicat peripècies gracioses xDDD (m’he fet un bon fart de riure xDDD) i m’ha fet gràcia la megasalutació del germà del Pepón xDDDDDDDDDDDDDD quina cara de mira’l, parlant amb aquella! xDDDDDDD jojojo… joooooooooo!!! Vull saber com es diu!!! M’intriga molt! xDDDD es que dir-li germà del Pepón és llarg xDDDD i em pica la curiositat xDDDD jeje :P i em feia gràcia q em diu: venga, Cris. xDDDDD jajajaja xDDD i m’ha parat sense que piqués i per davant xDDD en plan VIP :P (sip, ha estat excepcional pq són festes i principi d’any xDDD però no ha deixat de ser desestressant i divertit :D i m’ha alegrat el dia, ja que estava cansada x haver matinat i tot plegat i m’ha engrescat. Tant aixó com lo altre… ^^). Jooooooooo!!! Em moro de ganes de xerrar amb l’Óscar!!! En serio xDDD es q vull veure 1 altre cop aquell somriure *¬*

I demà, si treballa, a molestar al Calvorota!!! :D quina gràcia, el dia 1 saludant des de l’altre banda :D (i no li vaig dir bon any al Julio pq em va fer vergonya que penés que on anava dient bon any :P) a veure si veig al Jose luis,,, q des de l’any passat que no el veig xDDDDDDDDDDDDD jojojo :P

I segueixo amb la novel·la de Karin *__* està MOLT interessant!!! M’encanta!! Ha estat una molt bona compra i autoregal de Nadal :P i per 4,75€ ^^ jejeje ^^i ahir vaig enllestir Shiki (l’anime). M’agrada aquest final, encara que em deixa amb ganes de més i que espero que segueixi amb el manga ^^

Els conductors del dia: el Jota XD i el germà del Pepón :P

No hay comentarios: