sábado, enero 22, 2011

Descobrint noves coses... ^^

huolaaaaa!!!

els horaris de la setmana que ve: VACANCES!!! JEJEJE i el dia 31 tinc festa :3 (pq m'ho han posat fins el 31 xDDD). :P

ja tinc a les meves mans el vol 18 de Fairy tail, q en una estoneta acabaré de devorar i tinc reservat el vol 40 de Bleach x divendres que ve *__* (amb el 14 de Mpd psycho :P). tmb vaig comprar ahir a cornellà el vol 3 de Bakuman i el 17 de Wild life. pero res més ^^ jeje la compra grossa, la setmana que ve :P ahir no tenia ganes de carregar, tampoc :P

ahir vaig nar amb el Miguel i em va fer molta gràcia xD em va alegrar molt veure al Jesús al 61 de les 17 *__* q penso agafar-lo dilluns!! es que em va fer gràcia q em digués hola *__* i clar em vaig quedar: ala!! el Jesús!! :D em va temptar a canviar de parer i anar a la diagonal, però es que volia anar x Esplugues i burxar l'Edu (encara q em va burxar ell a mi!! malvat!!! xDDDD). i no vaig veure l'Óscar U__U i per tornar de cornellà, vaig tornar amb el Punyeteru ^^ la mar de bé, com sempre xDD jeje

i avui a passar-me el dia al mc U__U m'emportaré algunes lectures x entretenir-me (o sigui, quasi la tenda de campanya xDDD entro a la 13 i surto a les 23 U__U i demà de 13 a 16 T__T aixi q hauré de tornar de nou amb el Jota xDDD quin remei xD).

els conductors del dia d'ahir: el Jesús, el Miguel, el Punyeteru, l'Edu, l'Antonio xDDDDD (q el vaig veure pel carrer :P) i em sembla que ja està :D apa, vaig a esmorzar!! :P

No hay comentarios: