viernes, diciembre 31, 2010

Última entrada de l'any ^^

Huolaaaaaaaaaaaa!!!!

avui ha tocat anar a treballar com 1 pringada però m'ha fet gràcia varies coses :P

1) el Lalala saludant efusivament des del bus, amb 1 conversa fictícia representada x ell mateix (com als vells temps :P) en que ell saludava i el saludaven xDDDDDD ha estat el que m'ha despertat de cop xDDDDDD

2) el paio del 64 que es feia el malvat i encara no sé què deia xDDDDDDD

3) el Calvorota, q duia cara de pena i de perquè em toca treballar el 31? XD però ha dit bon any amb 1 somriure ^^

4) a la feina hi ha hagut 1 feinada brutal, i les hores han passat ràpidament i no he hagut de repetir el saló 2 cops :P i la majoria, estaven de molt bon humor ^^

5) he nat amb el Punyeteru ^^ (no hi havia el Jose luis... però buenu U_U) i venia amb 1 cafetera!!!. ha estat divertit xD amb aquells pèls que duia xD

6) he nat a Cornellà, q el senyor Ángel estava de bon humor i ha comprobat q hi nava quan dic que hi vaig i tenia la novel·la de Haruhi, de 9 q duia ja només els quedava 2!!! O_O impressionant!

7) en agafar el Tram, estaven els inspectors, i per saber el nom m'ha demanat el DNI T__T i em diu: gràcies, Cristina T_T malvats!! T__T (i s'ho miraven amb lupa!! eren els 3 de sempre!) i a la tornada tmb hi eren!!!

8) la Princesa caballero tmb la tenia xDDDD aixi q no he d'esperar 1 mes! jojojo :P

9) El jove calvo malvat ha saludat!! :D

10) l'edu ha fet coses gracioses x 2 :P

11) He nat amb el Cigró i m'ha dit: hola, buenas!! O_O i m'ha somrigut!!! :D m'ha fet gràcia i m'ha posat de bon humor!

12) agraïda als que m'han dit bon any nou! cosa q no m'esperava!! ;D si es que.. qui pot dir q els nostres autobuseros no són els millors? :D (els de l'oliveras = caca xD).

13) En arribar a casa, m'ha tocat fer el sopar ¬___¬ quina caca! i m'ha reduit el temps de fer el vago q tenia en ment i per culpa del sopar familiar ja no em podré escaquejar com sempre al meu "cuarto" a llegir l'últim manga de l'any i veure el darrer dorama de l'any i el darrer anime de l'any T___________T quina cacaaaaa!!!

14) La darrera novel·la de l'any: Los suspiros de Haruhi Suzumiya
El darrer volum llegit: el vol 4 de Soul eater ^^ (q de nou es queda interessant)
Darrera compra: Néctar de sangre + la novel·la 4 de Haruhi ^^

15) i ara a viciar-se!! :P jojojo

AH! ELS Horaris de la setmana que ve!!!

** dilluns -- de 7 a 15,30
** dimarts -- de 7 a 15,30
** dimecres -- de 11,30 a 15,30
** dijous (dia de reis) -- de 19,30 a 23
** divendres, dissabte i diumenge -- festaaaaa!!! (diumenge a veure si puc felicitar al jose luis :P).

i ja està, em sembla!! q disfruteu d'una feliç entrada d'any i ens veiem l'any que ve!!!

ah! el darrer conductor de l'any: el senyor Cigró xDDDDD que ha tingut l'honor de tenir el títol del darrer conductor de l'any! :D

els conductors del dia: el Calvorota, el Cigró, el Punyeteru, el Lalala i el Jove calvo malvat! ^^

apa, fins l'any que ve!!! qui serà el primer conductor de l'any? (el q porti el de les 10 del matí XDDDD).

No hay comentarios: