martes, enero 18, 2011

Orange planet, Kedamono Damono i The new prince of tennis.

Huolaaaaaaa!!!

avui ha estat dia de lectura, més aviat de lectura de la Haruka Fukushima xDDD m'he llegit els volums 3, 4 i 5 d'Orange planet, que m'ha agradat força ^^ ha estat entretingut ^^ i després, els volums 1 al 3 de Kedamono Damono, que es queda més penjada que un fuet. I he descarregat x llegir els 4 vol de AAA i els 4 de Cherry Juice, a veure com estàn. jejeje :D

també he tingut com a lectura el vol 2 de Tegami bachi *_* jejeje i he començat amb Tegami Bachi Reverse (ja que m'he quedat amb més ganes de Tegami Bachi :P).

per anar, he nat amb el Miguel (i el seu nou pentinat de fa un parell o tres de dies *__* i que li queda mooooooolt millor ^^ . els 3 dies que l'he vist, amb el cabell estrany d'ahir, ben pentinat com dissabte o amb els "pelopincho" que duia avui :P... ^^ a veure quins pèls portarà demà xDDD), jeje. tenia ganes d'anar amb ell xDDD el que no sabia és que agafant el de les 15,05 es veia l'Óscar x l'altra banda amb l'Ep1 xDDDDDD jajajajaja... aixo m'hi he fixat avui xDDDDDD (tant guapo guapíssim com sempre *¬* baabaaa xDDD). i demà és el cumple de l'altre Miguel :P a veure si el felicito ^^ (i el del Julio em sembla q tmb :P però aquest és impossible de veure xDDDDDD).

i x tornar, com q he acabat abans del que em pensava, doncs he tornat amb el Jota xDDD es que em veu i es posa a riure i a dir algo xD i penso: va, doncs vaig amb ell xD i em poso a riure amb el que pensava xDDD i em diu q sempre estic rient xDDD jajajaja es que amb la cara ja paga, però no li podia dir xDDDDDDD i res, m'ha dit 1 cosa i ja està i m'he assegut al davant encara q no parlès amb ell pq anar amb ell és tot un espectacle, com mirar l'antonio... és d'aquells conductors que fan 100.000 coses alhora xDDDDD i és graciós de veure'ls conduir xDDDDDDD jajajaja però tampoc li podia dir xDDDDDD jajajajajajaja

i m'ha fet moltíssima gràcia mirar x la finestra xDDDDDDD jajajajaja (tsk... el Jota s'adonava de tot xDDD). però he tingut la ració d'entreteniment entre que s'havia quedat 1 targeta i ell anava remugant i que els cotxes no li deixaven fer la seva feina xDDDDDDDD jajajajaja :P (encara que a partir d'ara ja seuré al darrera com sempre xDD jajajaja :P era x divertir-me una estona :P).

doncs els conductors del dia: el Miguel i el Jota :P (i ja està pq no he nat amb més... xDDD) ah! i el guapo guapíssim tio bueno de l'Óscar, x aquell somriure xDDDDDDDD jajaja :P (baaabaaa *¬*).

ah! i he començat (per fi!) a llegir x scans el manga de The new prince of tennis !! jejejeje :D més tècniques flipades i acció :P només he llegit 2 capítols, però espero poder tenir temps "pròximament" pr poder llegir més ^^ jejeje :D

No hay comentarios: