sábado, enero 15, 2011

Molesta que molestaràs...

Huolaaaaaaaaaaa!!!

avui ja ens han penjat els horaris modificats de la setmana que ve:

** dilluns i dimarts -- festa
** dimecres -- de 12,30 a 15,30
** dijous -- de 7 a 15
** divendres -- de 8,30 a 15,30
** dissabte -- de 13 a 16
** diumenge -- encara no està però tot apunta a 9 a 16 xDDD pero ja veurem :P

i pel que fa a demà diumenge de 9 a 16 ^^

avui m'ha fet molta gràcia que vingués el mateix de cada dia a les 15,45 *__* jejeje. a les 15,35 ja estava jo donant la llauna pq volia agafar el de les 15,45 si o si xDDDD jejejeje :D i així ho he fet, que he nat soleta amb ell xDDD fins a Esplugues xDDD jajajaja se'm notava que estava moooolt tranquila, soleta amb ell xDDDD jajajaja :P total, que ha estat divertit (no tant com ahir ^^ però en 1 altre sentit, si que ho ha estat, si més no, ha estat molt interessant ^^ podria haver-me assegut davant amb ell... U_U però m'ha fet vergonya xDDD). i m'ha fet gràcia que quan he marxat, li trec la llengua i es posa a riure xDDDDDDDD jajajajaja :P es que em feia ilusió :D

ja m'he llegit el vol 3 de Hyde and closer. ha estat molt interessant. ara, lo dolent és que fins d'aqui 4 mesos , gairebé, no surt el vol 4 U__U i encara espero el tomo 2 de Orange planet... T__T fins que no m'arribi no puc seguir llegint!!! U_U

i ja està... a veure qui serà demà el de les 8,10 del matí xDD serà el de sempre? *_* espero que si xDDD sino, no seria 1 diumenge al matí xDDDD i x tornar... ves a saber! xDDD sorpresa, sorpresa... serà el wally? espero q no xDDD el guapo de l'Óscar estaria bé xDDD jeje posats a demanar... :P

apa, doncs res més... crec. els conductors del dia: el Miguel xD, l'Edu i el Cigró ^^ (i el Punyeteru tmb :P).

No hay comentarios: