miércoles, diciembre 29, 2010

Finals de series d'anime: Zakuro i Panty & stocking.I lo millor del 2010.

huolaaaaaaaaa!!!

ahir vaig acabar dues series: Otome Yôkai Zakuro i Panty & stocking with Garterbelt. la primera em va agradar moltíssim, amb 1 final rodó de cada ovella amb la seva parella i al final, tots acaben emparellats i de manera en que la història pot seguir.

Després, vaig acabar amb Panty & stocking, en que anuncien al final una segona temporada i en que rebusquen l'argument dels 2 darrers episodis en la que la prosti de la Panty es torna verge de cop i perd la virginitat amb el Geek boy (q es el tio q fa mil q es tira) i llavors, de manera superpervertida, passa la resta de l'episodi... T__T i aixi veurem com els diables ataquen Daten city de nou en 1 nova temporada xDDDD

i pel que fa a avui, he nat amb ma mare, primer al merkal de santa eulàlia, amb la merda d'oliveras, amb 1 tio superlentorro. i en no trobar res que valgués la pena, hem nat a la diagonal, al marionnaud on m'ha comprat el perfum blau de la Ralph lauren (amb 21 euros de descompte, q tenia ma mare en vals) i hem buscat unes botes però res, caca de la vaca.

després, he tornat amb el Brincos 3, q quan he arribat s'estava repentinant mentre xerrava amb el del 61 i quan he anat a entrar m'ha parlat de vostè O____O i en marxar m'ha dit adéu ^^

i ara decidia a veure què feia, però Kure-nai està descartada x palasso del mil... 2 episodis i m'ha avorrit de mala manera... potser més endavant es posa interessant, com Shiki o Index, però no tinc ganes de perdre temps esperant si es posa interessant o no passsats X episodis. tmb depén del dia que tinc, q no és massa bon dia pq tinc ganes de llegir + q de veure anime i pq tinc mal de ventre i ganes d'anar al WC tota l'estona, q és el que em fa posar nerviosa i q no m'agradi res. i entre els moments de fred-escalfor que tinc, el fred em molesta però la calor em fa adormir T__T aixi q no sé què és pitjor!!! T__T

aixi que miro 1 episodi d'index mentre decideixo què faig, ja que hauria d'anar a comprar unes botes, però em fa pal gastar-me els 50 euros q em va donar ma mare... aixi q de moment, espero xDDDDDDDDDDD lalala... :P i el mateix va pel joc del donkey kong, q el vull, però vull una bona oferta :P

i ja m'he llegit el vol 1 de Higurashi - beyond midnight arc. està molt interessant!! ara m'he recordat que tenia pendent de lectura els de Brave 10 que vaig agafar de la biblioteca i que hauria de llegir :P (em vaig a apalancar al sofà a llegir-los :P).

Però abans d'apalancar-me al sofà faré 1 petit recompte del que ha estat lo millor del 2010.

Les millors pelis que he vist al 2010 (que han estat poques):

** Exposados (vaig riure moltíssim amb la peli)
** Iron man + iron man 2 (Robert downey jr *¬*)
** Devuélveme mi suerte (una altra de les divertides :P)
** La desaparición de Haruhi Suzumiya

i no en recordo més xDDDD si n'he vist més, doncs no les recordo xDDD

Els millors animes del 2o10 (que he descobert dins d'aquest any):

** Soul eater
** Bakuman
** Nyan koi (vici d'aquest estiu passat)
** Railgun (vici de l'estiu ^^)
** Shiki
** Giant killing
** Maid sama!
** To love ru
** Hakaba Kitaro

Els millors manga d'aquest 2010 (descoberts):

** Shiki
** Soul eater
** Bakuman
** Fairy tail
** El plan de entrenamiento de Shinji ikari
** Blue exorcist
** Mei-chan no shitsuji
** Tegami bachi
** Kitaro
** The prince of tennis
** Ludwig kakumei (i la resta de Kaori Yuki)

Millors doramas:

** mei-chan no shitsuji

(pq no n'he vist cap més de complet xDDD)

Millors conductors del 2010:

** el Miguel el Borde ^^ (per certes coses que ha fet ^^)
** el Pepón (per quan va dir les paraules clau que feien falta quan feien falta)
** El Pelopi (per ser com és ^^)

Aquest any, aquests tres han estat els millors, amb diferència. És clar que el Jose Luis casi sempre es porta de manera genial, però quasi sempre he nat amb altres x questio d'horaris i no he pogut disfrutar-los gaire (als 3 premiats tampoc xDDD però buenu :P). I el Miguel l'andalús tmb s'ha portat genial i altres, però si n'havia d'escollir 3, doncs han estat aquests 3 ^^

i ara sí, m'en vaig a llegir al sofà abans que vinguin els pesats i demà a matinar... quines poques ganes!!!! no tinc gens de ganes d'aixecar-me a les 6 del matí i agafar el de les 6,30... es que matinant no avanço res!! U___U a veure si demà ja estan els horaris de la setmana que ve. i a veure si segueixo amb la novel·la de Haruhi (la segona), que ja em queden unes 50pàgines x finalitzar-la ^^

No hay comentarios: