lunes, diciembre 06, 2010

Nora, K-on 2, Kaidan Restaurant i Soul eater!

Huolaaaaaaaaaaa!!!

avui només he sortit x anar a un "dinar familiar" T__T (cal afegir la paraula "odiós"? XD és obvi XDDDD). també cal dir que he acabat amb 2 animes: Kaidan Restaurant i K-on 2!. i llavors, he représ el de Soul eater xDDD que em segueix semblant desagradable, però no tant ^^ però donat el meu estat d'ànim catastròfic, doncs ja lliga xDDDDDDDDDDD jajaja :P pel que fa a Kaidan restaurant: m'ha encantat ^^ a veure si hi ha sort i el llicencien *_* i pel que fa a k-on 2, tmb m'he quedat amb ganes de més :P

pel que fa als horaris d'aquesta setmana (amb retard, ho sé xDDDDDDD):

** dilluns, dimarts i dimecres -- festa (ueeeeeeeeee!!! demà dimarts,aniré a molestar! el que no sé si al pobre que porti el 51 de les 9 o el de les 9 i pico xD si es que és horari normal^^).
** dijous -- de 7 a 15
** divendres -- de 7 a 10,30 i de 11,30 a 16 (el retorn a agafar el bus de les 6.35 amb el Calvorota ^^).
** dissabte -- de 13 a 16 (llàstima que no puc anar amb el Pepón U__U pq porta el de l'altra banda U_U).
** diumenge -- de 9 a 15

i suposo que quan dijous vagi a pencar ja tindran els de la setmana que ve ^^

i ara estic amb el final de Nora (o sigui, el vol 9) que està la mar d'interessant!! :D jejejeje i a veure si hi ha sort i comencen a arribar cosetes de book depository, aquesta setmana!!! :D però espero q sigui dissabte, pq els altres dies no hi sóc al matí U_U

i com a lectura, doncs m'emportaré el tomo 3 de Natsume Yuujincho, que ja fa temps q tenia ganes de llegir-lo xDDD (quantes coses acumulades que tinc x llegir xDDDDDDDDDD).

apa, doncs ja està!! fins aviat!! :D (ara a mirar alguna cosa a la meva habitació pq em sento superincòmoda al menjador (tenint a la madrastra allà T__T).

No hay comentarios: