miércoles, diciembre 01, 2010

Canviant d'aires...

Huolaaaaaaaaaaaaa!!!

avui al matí, m'ha fet gràcia pq anava x la Rambla i veig l'Antoniu i dic: l'Antoniuuuuu! i ell va i em saluda amb la mà *-* cosa que m'ha sorprés molt gratament i en veure que el del 61 no era el Jesús xD doncs he decidit: l'Antoniuuuu! xD i x tornar, he tornat tmb amb ell xDDDD jeje :D i m'ha fet gràcia el tio guapo *¬* i tmb ja li he posat 1 mote al noi q encara no en tenia: el triomfador xDDDDDDDDDD (es q sempre va envoltat de ties xDDDDDDDDD jajaja quin èxit que té xD). i ja li he comprat 1 postal de Nadal x l'Emma (q era la meva principal intenció quan he marxat aquest matí :D). a veure si demà vaig en busca dels regals de Nadal... espero haver cobrat ja demà... o hauré d'esperar a demà passat o la setmana que ve U.U

ja m'he llegit el vol 1 i el 2 de Scary book, del Kazuo Umezz, està molt interessant!!! *-* encara q hi ha moments molt cruels!! ¬,¬ i no recordo més lectures xDDD poc temps tenia x llegir, aquests dies :P

ah! el que vaig acabar ahir, el vol 1 de Bakuman! que em va deixar amb ganes de més! realment està interessant! i aixó de un triangle amorós entre les dues noies i el Takagi, mola! :D a veure com segueix! xDDD

i respecte al de l'Oliveras, poc a dir, si ha marxat a l'L79, doncs bon vent i barca nova. no tinc ganes de pensar-hi més o em posaré a plorar xD i m'ha fet gràcia l'aparició estel·lar del Tecus aquest matí! quant de temps sense veure'l!! :P jeje i el Ceri ha estat genial xDDD però l'Antoniu encara millor xDDD (i el Pepón, per descomptat! :D). ah! i el Patillut :D

ara estic pensant en regals de nadal possibles x l'amic invisible. ja els tinc quasi clars, però em falta saber a qui li he de fer xD

he començat tmb l'anime de MM! de moment, no està malament! :D a veure com segueix! em recorda l'estil de Baka test, zero no tsukaima i tal... i he vist el que espera en el panorama de manga francès i és la ruina!!! pq tantes coses interessants? U___U snif... vull massa cosa! xDDDDDDDDDD

avui he comprat el dvd de La chica que saltaba a través del tiempo (ja que tmb tenia audio i subs en català :D i no m'ho he pensat 2 cops!).

els conductors del dia: l'Antoniu, el Pepón, el Patillut, el noi guapo, el Tecus, el ceri i ja està xDDDDDDD

No hay comentarios: