viernes, diciembre 10, 2010

L'aparició del nou autobus!

Huolaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

avui he nat amb el nou autobus!!! el 119!!! molaaaaaaa!!! *__* seients còmodes (els de la finestra xD pq no et claves els braços xDD siiii!! m'he canviat de seient x comprobar-ho xDDDD) ... si, es una frikada xD i no sé, es com el bus groc, per l'espai, per dins com un bus remodelat, i ample com un de gris. i les parrilles i el panell triangular del bus gris. i per fora com si fos un 60... xDD és curiós, realment curiós xDDDDDDDD i m'ha fet gràcia el Wally amb el seu: el de atrás te gustará más. i jo pensant: és que el miguel té algun espectacle en ment? xDDDDDDDDDD i si, era el bus noooou *__* vull tornar-hi a pujar!! jeje :D si fins i tot, donar-li al timbre ha estat en plan: em fa ilu!!!! xDDDDD i era tou XDDDDDDDDDDDDDD

pel que fa els horaris de la setmana que ve, en principi estan equivocats i els rectificaran (possiblement), aixi que... >.<>

** dilluns -- de 7 a 15
** dimarts i dimecres --- festa Encara que dimarts tinc un curset on he d'estar a les 9 i agafaré el de les 8 ^^
** dijous i divendres -- de 7 a 16 (amb 1 hora de partit)
** dissabte -- de 13 a 16
** diumenge -- de 9 a 16

llegits ja els vols 9 de Nora i l'1 de Nightschool. Nora es queda força penjat T__T i pel que fa a Nightschool... m'agrada MOLT!!! està molt interessant... però es llegeix mooolt ràpid U___U

els conductors del dia: el Calvorota, l'Angelito, el Wally, el Borde :3 i em sembla que ja està xDDDDD
i malvat del dia: el Jove calvo malvat ¬_____¬

No hay comentarios: