sábado, diciembre 18, 2010

Molestant! ueeeee!

Huolaaaaaaaaaaaa!!!

avui he nat a primera hora a correus a per un paquet que havia rebut (amb 1 petita sorpresa *__* un vol més apart del de Silver Diamond *__*). jejeje i després, he deixat les coses a casa i anat a buscar el bus del Pepón *__* tenia ganes d'anar amb ell una estoneta ^^ jejeje feia dies que no pujava amb ell!!! jejejeje i he vist al julio ^^ i llavors, ha vingut el Pepón, que venia ocupat i em feia vergonya preguntar-li lo dels horaris del 24 amb tanta gent i he tingut la sort q tothom ha baixat xD i li he preguntat quan marxava ^^ jejejeje i m'ha dit adéu ^^ i jo superfeliciana xD

i després, abans d'anar a pencar, he nat a Jaimes a pels 3 primers vols de Rosario to vampire saison II (a veure si puc demanar de nou el 10 d'Initial D, q sembla gafat. entre el 4 q cal reedició i que els tomos no arriben... U_U) i llavors els he acomodat a la taquilla. i després, he plegat de treballar i pensava: qui serà? i uoh! ha estat el Miguel!!! jejejeje :D m'ha fet molta ilusió!!! :D

m'alegra que el 24 facin horari normal, pq havent de fer de 7 a 15, doncs em feia por q fos horari de dissabtes o algo, però me n'alegro ^^ jejejeje (segueixo adorant al Pelopi *-*).

els conductors del dia: el Julio, el Pepón i el Miguel *_* (i ja està xDD). jejejeje

ja m'he llegit les tires còmiques de bleach colorful + i m'han agradat molt eren com el Shinigami book of ilustrations aquell q surt al final dels episodis de Bleach, q dura pocs segons xDDD la millor tira ha estat la de la Yoruichi, la Soi fon i la Kiyori (em sembla q es diu aixi xD). ha estat molt divertit quan s'imaginava com seria la senyora Yoruichi xDD

apa, doncs res més!! a dormir!!! i demà ja pensaré que m'emporto de lectura, q al final, avui no he llegit pràcticament res, meitat del primer vol de Silver Diamond ^^

apa, fins aviat!!! :D

No hay comentarios: