domingo, diciembre 19, 2010

Animant-me el dia... ^^

Huolaaaaaa!!!

Avui, he nat a treballar com una desgraciada, com sempre xD a primera hora T.T i el Va de guapo 2 ha vingut a les 8.12 xD (com diumenge passat) i una de les iaies tafaneres li ha preguntat si treballava el 26 i li ha contestat xDDD i li ha dit que si i q l’aniria a veure xDDDD jajaja :P (i li deia però, que tenia festa la setmana següent :P). Després de dir-li adeu pq ha posat la calefacció i s’estava genial (estava congelada fins a les orelles!! xD i aixo q només havia esperat 6 min a la parada!! Però a 6 graus, doncs ja em diràs! :P).

Després de treballar com una desgraciada, quan em quedava 1 hora per plegar, em pregunten si dimarts, que obro, si volia treballar més hores. I en dir-li que ja en feia 8, em diu q és igual! Que faci 1 esforç. Un esforç i treballar 11 hores??? Perdona? Tú de què vas? Jo no faig 9 hores perque amb 8 i 8,5 em quedo més que saturada i em demanes de fer 11 hores?? Si home! I en dir-li que no, que són masses hores, em deia de fer-ne 10, però era de 7 a 15 i de 17 a 20. i voy yo y me río! Si clar! Passo! Vol que em mori? I li he dit: el meu cos no aguanta, el màxim són 8 hores i punt i excepcionalment 8,5. i en dir-li que què preferia, si que hi anès dimarts i m’agafès algo allà al mig i al dia següent no hi anès i obri 1 persona sola o que faci dimarts les meves hores, i es queda amb que faci les meves hores… doncs au!! Si es que… abusen tot el que poden i més, i a sobre, es fa l’ofès i em diu: pues ya hablaré con tal para que te ponga unos horarios partidos (per fotre)i tenir-me allà tot el dia, pero si em posa més de 8h li diré que m’ho canviï i punt, com he anat fent, però em fa ràbia que vagi de víctima i m’escalfi el cap amb el tema T_T total, que estava recremada i a sobre, cansada (em feien un mal els braços!!). Total, que resulta que els horaris de la setmana que ve els torna a fer ell i com q estava picat, deia que em faria tancar per cap d’any i el dia 1, doncs toca’t els ous i balla! Que vols que et digui? T_T es que em fa moltíssima ràbia, en serio… ja veurem quina una em prepara per la setmana que ve… U_U

Total, que plego i vaig a la parada pensant que qui seria i arribo a la parada a les 16,30 i veig que ve el 114 i penso: oooh! Quant de temps!!! xD i veig que és el Jota i em quedo ¬___¬ indignada i penasnt a veure què farà aquest xD i surt i em diu dissimuladament i molt fluixet: hola. I li dic hola sorpresa xD i una senyora que estava allà dreta a la parada des d’abans que arribi li pregunta que a quina hora surt i li diu que a les 17,15 xD i em poso a riure i ella li pregunta que a quina hora surt el torrelles i li diu que als ¾ i llavors, li dic a la senyora que el que surt ara era un Vallirana i que el Torrelles sortia a la hora en punt els diumenges, i que a les 17,15 també hi havia un Vallirana xD i llavors, em diu: pues ahora se lo volveré a preguntar para ver qué me dice xD i li pregunta i es posa a mirar els horaris de la parada xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jajajajaja… senzillament genial xD i clar, em poso a riure i em diu: pero mirala, tú de que te ries xDDD eh? Jeje. total, que deixa pujar a les velles i quan pico i li dic hola encara rient xD i em diu: hola muchacha xDDD (deia que no li sortia el nom xDDDDDDDDD) aixo m’ha fet riure encara més xDDD i llavors em seguia preguntant que de què reia i llavors li he dit: que em feia gràcia que no es sabés els horaris xDDDDDDD senzillament, no em reia d’ell ni res, em feia gràcia que el Pepón se’ls sap tots, l’Andalús i el Bulldog també i va ell i no xDDDDDDD jajajajaja ;P Total, que el tio es defensava dient que hi havia massa horaris diferents per saber-los tots xDDD i clar… i deia que les clientes que l’agafen habitualment que si que s’ho saben i saben anar a tot arreu xD i em mira xDDDDDDDDDDDDDDDD i llavors ja s’ha recordat del nom xDDD jeje i llavors, les iaies es queixaven de lo típic,que si els seients del bus, dels conductors, de les frenades. Una cosa que ha estat molt curiosa és lo que ha explicat dels nous autobusos (el 117 i el 118), ja que ara ja he entès el perquè dels vidres aquells (jo pensava que era per la porta perquè com la gent té la mania de treure les mans i nomès estava en la banda de la porta… xDDD doncs em pensava que era x prevenir que es premsessin les mans xDDD) i no pel tema dels frens de seguretat O__O ha estat instructiu *_* total, que tenia curiositat per saber qui duia el de les 17 i el de les 17,15 xD i llavors, ens creuem amb el Carlitos i penso: oooh! Ell és el 62 xDDDD i llavors, el Jota m’enxampa cotillejant :P i després, ens creuem amb el Miguel (el Borde ^^) i saluda *__* jejejeje *__* i ha estat: joooo!!! Vull anar amb ell!! xD i l’altre remugant alguna cosa que no he sentit pq duia la música xD però es que el prefereixo xDD jejeje :P encara que admeto que avui ha estat divertit anar amb el Jota :P i ja quan arribem ell seguia posant somriure malvat i penso: espero que no faci la típica gracieta de no obrir la porta en arribar i saltar-se la parada pq em cagaré en ell!! I llavors s’ha posat a riure xD i m’ha fet gràcia pq sempre miro a veure si miren xD i si, mirava quan havia baixat i saludava xDDD jeje :P

I aixo m’ha animat el dia totalment *_* ja que m’estava menjant el cap per culpa de la feina i encara m’amoina el tema, ja sé que no puc fer-hi res, pq si em vol putejar ho farà igual U__U

Els conductors del dia: el Va de guapo 2 (calefacció *_*), el jota i el Borde ^^

I de lectures, he seguit una miqueta amb Silver diamond :P i ja està ^^ si ara no segueixo mitja horeta, doncs demà serà lectura :P jejeje i demà a les 15 he quedat amb ma mare i mon germà i a veure si quan torni ja cap a casa, torno amb el Jose luis, que he de recollir la postaleta x l’Emma (sino, dimarts, sense falta :P). que a veure si no li arribarà abans de cap d’any!!! T.T

Apa, fins aviat!! ^^

No hay comentarios: