viernes, diciembre 17, 2010

I un autobus més!

Huolaaaaaaaaaaaaa!!!

l'altre dia vaig anar amb el 124 *___* (aixó vol dir que són 6 autobusos nouuus!! *_*)ueeeeeeeeeee!!!! mola, però m'agrada més el 119 :P jojojo

avui m'ha arribat la segona guide book de Bleach *_* té moltes pàgines a color!! jejejeje :D és una pijotada interessant ^^

he seguit amb Shiki i s'està posant interessant!! :P

horaris de la setmana que ve:

** de dilluns a divendres -- de 7 a 15
(XDDDDDDDDDD bus griiiiiss!!! *__* m'encanta que ara vingui el 102 a aquelles hores del matí *___*). El que m'amoïna és l'horari del dia 24. Seguirà passant-ne un a les 6,35 del matí? pq entro a les 7 igual U__U (li hauré de preguntar demà al Pepón :P).
** dissabte i diumenge (Nadal i Sant Esteve): festaaaaa!! ueeeeeeee!!! :D aixi que treballo per Cap d'any i el dia 1 ^^

ara seguiré amb el dorama de Bloody monday, que feia segles que el tenia en stand by (com la majoria de les publicacions d'aqui xDDDDDDDD)

apa, doncs a viciar-me amb l'ep 19 de Shiki *__* a veure què passa amb els vampirs i els homes-llop!! :D

per cert, ha estat divertit el viatge amb l'Angelito xDDDDDDDD com a conductors del dia: el Calvorota i l'Angelito :P

No hay comentarios: