sábado, diciembre 25, 2010

La desaparición de Haruhi Suzumiya.

Huolaaaaaaaaaaa!!!

primer de tot, Bon Nadal!!! espero q us hagin fet 1 munt de regals (a mi no pq me'ls fan x reis xDDDDDDD). Total, que començo pels horaris de la setmana que ve:

Dilluns, dimarts i dimecres -- festa
Dijous (30) -- de 7 a 15
Divendres (31) -- de 7 a 10 i de 12 a 17 (una putadaaaaaaaaaaaa)
Dissabte (1) .. de 11 a 18
Diumenge (2) .. de 6 a 14
(la putada més gran de totes!!! U______________U algú m'acompanya? U_U).

El fet de tenir aquestes "mini vacances" de 5 dies de festa seguits, fa que hagi de matinar la resta dels dies T__T caca d la vaca T_T tsk... ^^

I ja he vist (per fiiii!!) la primera peli de la Haruhi suzumiya, dura 2h i 45 min XDDD i se'm feia el cul quadrat xDDD però la he disfrutat molt. La desaparición de Haruhi Suzumiya ^^ ha estat bé, per aixó ^^

també, he llegit el vol 5 de Eres mi mascota ^^ q es queda interessant amb el Momo fent el seu moviment amb la Sumire i ara estic amb el 6. i després de la peli de Haruhi em dedicaré a la segona novel·la ^^ q la tinc començada des de fa mesos xDDDDD (i he de comprar la quarta :p)

demà vaig a celebrar Sant Esteve a ca ma mare, a Sant vicens de Calders i possiblement em quedi allà a dormir, i torni el 27, ja que he d'anar a Cornellà a al biblio a tornar un llibre x tornar-lo a agafar T__T aixi que... i a veure si molesto al Jose luis, q ja fa dies q en tinc ganes :P i tmb tinc ganes de tornar a pujar al 119 *__* que em va agradar MOLT!!! *__* jejejeje ^^ En el temps q he estat amb la peli de Haruhi podria haver vist, quasi, una serie de 12 episodis xDDDDDDDDD en serio, podria haver vist 9 episodis i quedar-me'n 3 x després de sopar xDDDDDDDDDD impressionant!!! ^^

apa, doncs res més!!! fins aviat!!! :D

No hay comentarios: