jueves, noviembre 18, 2010

Special A

Huolaaaaaaaaaaaaaa!!!

avui x nar a treballar, el Cristo ha vingut superpuntual *-* i m'ha deixat allà a menys 10!!!! *-* ha estat: uoh!!! m'ha sobrat temps x nar al lavabo i tot!! :D i demà és l'últim dia de la setmana en que em toca matinar!! (la caca és que les que obren encara estan de vaques la setmana q ve i la setmana q ve obro CADA dia T__T caca... T_T).

els horaris de la setmana que ve:

** dilluns i dimarts -- festa
** dimecres, dijous i divendres -- de 7 a 15
** dissabte -- de 8 a 15
** diumenge -- de 9 a 15

i x tornar, he nat amb l'Edu i després he nat a veure si hi havia alguna novetat de norma i si, la intenció era probar sort a veure si hi havia l'Óscar però bé... estava en 1 altra banda ¬,¬ i llavors, el q ha vingut ha estat ni més ni menys que... el Bigoti!!! i m'ha sorprés molt gratament!! i ha estat la mar de divertit!! sobretot, la megacarrera amb el Carlitos, en que han quedat 1 a 1 xDDD primer ha guanyat el Bigoti però finalment, s'ha deixat avançar (q li ha costat xD i ha estat divertit veure com no es deixava avançar xD i el burxava xDDD) però finalment, el Carlitos ens ha passat XD (i aixó que el Bigoti li deia q el deixés primer pq ell surt a les 17 i ell, egoistament, no l'ha deixat T__T mala persooonaaaa!! tenia raó el Jose luis dient q a ell tmb li fa i tmb es porta com 1 egoista volent passar x complir ell i tenir més temps de descans!!! i li ha fet el mateix al Bigoti... buuuu!!!). i llavors, buscava les novetats de Norma però he trobat el vol 39 de Bleach i ha estat... MEU!!!

i m'he comprat l'1 de Bakuman (si, al final he picat x culpa de l'anime xD) i el vol 39 de Bleach ^^ (i res més) i llavors, com q havia sentit q ell duia el de les 17 xD doncs he dit: amb el Bigoti!! q no sé qui duu el 51!!! ^^ i llavors (q era el jove calvo malvat amb 1 trasto T_T) i el Bigoti ha estat tant amable i servicial com sempre i ha demostrat ser 1 home molt més persona q altres xD (com el meu estimat, sempre preparat x socorrer a la gent q ho necessita ^^) i així ho ha demostrat en sortit corrents a l'ajuda d'aquella persona a la que ha atropellat? un cotxe... O_O es que com q mirava què feia el Bigoti i distreta amb el 51, i amb el Jesús q passava x l'altra banda, doncs no he vist de què nava la cosa... fins que el Bigoti comentava la jugada amb aquell senyor ^^ però ha demostrat ser 1 gran persona ^^ i llavors, s'ha disculpat x haver sortit corrents del bus i per la demora i ha seguit endavant (el 51 ens havia tret milles i jo amb el mal de ventre de al regla xD) i caminant fins a casa i retorçant-me de dolor al sofà fins ara... U_U però no és culpa d'ell ^^

i ha estat 1 dia d'alló més interessant ^^ ah! també he llegit el vol 17 (i últim) d'Special A ^^ la veritat és que m'esperava 1 capítol final com a epíleg en que es casin i tal, però no, tant sols li demana matrimoni i es queden "tal qual" U_U cosa q m'ha frustrat bastant.. més que res, pq esperava més xDDD

i pel que fa al final de la saga de time killing... no recordava que fos així, la Rika-chan xDDDD

i demà a veure què m'emporto x llegir... 7,5h amb 1 hora i mitja allà perdent el temps... uf... q malament ho passaré demà... a veure si puc agafar algun 51... U_U

els conductors del dia: l'Edu, el Bigoti i el Calvorota ^^ (em sembla q no em descuido ningú :P).

apa, fins aviat! :D

No hay comentarios: