sábado, noviembre 20, 2010

Molestant matí i tarda ^^

Huolaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

aquí de nou, feliciana i confosa x 1 seguit de coses xDDD (feliciana després d'haver menjat uns deliciosos donuts de la yaya María xDDD es que estan molt bons *-* la caca és q no són gaire dolços xD). i bé... començant pel principi... ^^

aquest matí anava a pel 57 de les 10,15 amb la intenció d'agafar-lo amb l'Óscar sí o sí, tenia unes ganes de pujar amb ell!!! XD i el veig x l'altra banda però he pensat: jojojo, ara sí que t'agafaré! encara que hagi de fer temps amb altres coses q tenia pensades x 1 altre dia!!! i plou! i penso: caca, a veure si no vindrà... U_U total, que he trobat força de cosa del que buscava però no pas Detective Ritual vol 6 (el que més ganes tenia després de Fairy tail xD) aixi que l'he buscat sense èxit. al final, ja eren les 12,05 i ja era hora de començar a buscar algun transport x nar cap a la diagonal per poder tornar amb l'Óscar xD i així ha estat, dit i fet. he arribat allà a les 12,39 a maria cristina, i quan ha vingut ha estat supermono i quan m'ha vist m'ha preguntat si volia pujar i li he dit q si xD i m'ha obert ^^ jejejeje (i jo q estava amoinada ^.^) i després que em posés aquelles carones tant... *¬* baaaaabaaaaa xDDD però mira que arriba a estar bo, aquest home!!!! *¬* i és méeeees guapoooooo *¬* i bé, ha estat genial ^^ (una de les coses q em faria gràcia és que estés ell amb el bus històric allà a la pl. de la vila demà *-*així tindria 1 excusa x parlar-hi xDDDDDDDDDDD). però bé, aniré a fer-hi 1 cop d'ull xD

i per la tarda, ha vingut el canari amb el 64, amb els cascos posats xDDD i tota la gentussa que es dedica a tocar els nassos ¬_¬ i llavors, he nat a Norma a veure si trobava el 6 de Detective Ritual i... siiiiii!!! el tenien!!! ueeeeeeeeeee!! :3 per fi la tinc completa i d'aquí una estona, quan hagi vist l'ep 54 de Fairy tail i el 16 de Shi ki em posaré a llegir-lo!! :D quines ganes!! possiblement la rellegeixi des del principi xDDD pq així em poso al dia de tot i em fixo en més detalls que potser em van passar per alt en el seu moment. (encara que recordo perfectament la història fins al moment!! jojojo :D) però més que res es per més d'Eiji Otsuka XD jejejeje :D

i per tornar, he agafat el 57 de les 17.45 i era l'Edu :P (q si no s'en diu, mala sort xDDDDDDDDDDDDDD pq l'Emma i jo fa anys q li diem aixi xDDDDDDDD jajajaja) i la mar de bé. també he vist al Bigoti, q duia el Collblanc :D (volia pujar-hi però em feia mooolta mandra baixar allà xDDDDDDDD aixi que... he tornat amb el 57 xD). i bé, ja tinc el 3 de Soul eater, el 17 de Fairy tail (q l'he llegit en els viatges d'avui i que de nou, es queda superinteressant :P), la primera character guide de TRC *-* el vol 13 de Cinturó negre i el 4 de Hero tales (i així llegiré seguits 3 i 4 xDDD i em quedarà el final, q sortirà al gener de l'any que ve :P).

apa, doncs els conductors del dia: l'Óscar *¬* (baaaabaaaa XD), l'Edu i el Bigoti :D (i em sembla q no m'he deixat ningú :D).

apa, fins aviat!!! :D (ah! quina gràcia m'ha fet el Fran quan m'ha saludat xDD).

No hay comentarios: