martes, noviembre 02, 2010

Princesa Hanaka, Zombie loan, Rin-ne i Tomie.

Huolaaaaaaaaaaaaaa!!!!

aquest matí he nat a fer una visita al meu estimat xDDDD pobret... quina cara duia! xD (sort q no era culpa meva! :P) i hem xerrat 1 estoneta (no massa pq ell no estava massa x la labor U__U). m'ha encantat quan la Eli li dóna la caixa i ell les pipes i em quedo O__O i quan acaba em diu q ja està xDDD el millor: la seva cara quan obre la caixa i es troba que només n'hi ha 1!!! jajajajajajajajajajajajajaja xD i em diu: ella se las habrá comido, las que faltan xDDDDD jajajajaja i se la fot tota a la boca XD (lioneses de nata xD). ha estat genial xD es q ell em deia q duia unes pipes i jo no havia entés q eren x la eli (havia entés q eren x picar xD). jajajaja :P i em diu q és una bona noia i tal i jo li explico alló que va fer un dia i em diu: como? XDDDD i em diu: mejor no quiero saberlo xDDDDDDDDDD (impressionant XD). i avui juga amb els de l'Oliveras, a veure quants gols li marquen xDDDD (si, a vegades sóc dolenta :P). a veure si el convenço x quedar dijous o divendres a la tarda... jejeje :D (li diré la veritat: q no hi ha res millor per quan una ha plegat esgotada de treballar que veure el seu somriure *¬* jejejejeje :P). aix... xDDD

i en tornar de buscar el vol 3 de Tomie, que l'he devorat mentre nava amb l'Antoniu xDDD jajajaja (ha estat genial, aquest viatge d'avui, amb l'Antonio xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jajajajaja :P m'he rigut moltíssim xD es que no sé, era estrany veure'l fent el tafaner xDDDD). i bé, una col·lecció més que acabo, encara que sigui en francès i m'hagi costat 1,5 més que l'edició d'aqui U.U històries esgarrifants, q són del pal de la resta d'històries de la Tomie, però que no sé, aquestes m'han posat especialment els pèls de punxa. sobretot, la de la tomie feta un brevatge... T,T (aquesta jo pensava que els sortiria de dins i els faria explotar però veig q tinc més imaginació jo xDDDDDDDDDDDDD jajajajaja pq tant sols embogien més per ella xD). i el de la baby sitter ha estat... O___O q mala pècora xDDDD jajajajaja pobre noia... tots els que estan a prop de la Tomie acaben embogint!!! O.O

i tmb em va encantar el de Princesa Hanaka (el q no m'agrada és el final obert que té T__T o tria l'un o l'altre però aixó de que ja triaré més endavant... T__T o que el company de classe el príncep i l'altre l'amant xD tampoc, eh? :P). però en general, la he disfrutat ^^ (em queda cazadora de espíritus x llegir :D).

i avui he començat el vol 2 de Soul eater i he acabat el 2 de Zombie loan (q el preferiria en edició de Norma i en castellà, però què hi farem? en anglès, en edició cutre xD) i bé, una va entenent cosetes, es queda emocionant el vol amb lo de la Butterfly.

i també vaig acabar amb la relectura (i primera lectura en volum) de Busou Renkin vol 4. m'encanta els poses del de la LEX i com es porta la Oka ^^ jeje :P ara toca el vol 5 :P i es veu q hi havia problemes amb els vol 7 i 10 de la infermerie après les cours, aixi que hauré d'esperar 1 mes més a tenir-la completa U__U i m'he demanat els vol 13, 14 i 15 de BODY (i així la finiquito) i també el fanbook de D.gray-man ^^ q el demanaran per quan demà surti a la venta ^^ (m'havien demanat els vol 1 al 5 de D.gray-man enlloc de l'1 al 5 de Love berrish... no vull saber què coi va llegir en Josep amb aquella comanda xDDDD sort q ja l'han cancel·lat ... tenir D.gray-man en 2 idiomes, no, gràcies xDDDD). i hauré de demanar de nou (el mes q ve o l'altre, ara no xD q ja he fet 1 comanda de 3 tomos, només :D). aixi que quan m'arribi BODY ja demanaré Love berrish i alguna coseta més :D (possiblement del Tezuka ^^). També m'he llegit el vol 1 de Rin-ne, cosa que m'ha satisfet molt :D (ara toca el vol 6 de Nora, que ja li tenia ganes però a l'estar en anglès fa mooolt de pal xDDDD així que... a estirar-me al llit mentre llegeixo Nora!!! jojojo :P)

ja he vist al Pepón!!! jejeje tenia ganes de veure'l!! i tmb el guapo de l'Óscar!!! *¬* baaabaaaaaa. jejejeje :D

els conductors del dia: l'Óscar,el Pepón, l'Antoniu, el Patillut, el Mandonguilla (per les superconspiracions que feia amb l'Antoniu xD), el "Julio" i em sembla que ja està :P

apa, a veure si demà puc veure al Raúl (q espero q si U__U). sino ploraré i aniré a molestar al Pepón (si treballa i no ve el senyor panxacontent xD).

No hay comentarios: