lunes, noviembre 01, 2010

El Gourmet Solitario.

Huolaaaaaaaaaa!!!

avui he nat al Cementiri amb els meus avis per visitar la tomba del meu tiet (bé, Tio abuelo xD) i m'ha fet gràcia pq nava amb faldilla i el cabell suelto i aquell bon home em pregunta q si havia quedat amb el Raúl pq nava tant guapa xDDDDDDDDDDDDD (m'ha fet gràcia xDDD) i li he dit que què més voldria que haver quedat amb ell *-* (tant de bo!!!! ^^) i m'ha dit q avui no treballava U__U i aixi em quedo en que només el podré veure 2 dies si demà treballa!!!! U__U snif... xD demà aniré a la hora del Pepón, però a buscar el bus amb el Raúl :D

avui m'he llegit el totxo de El gourmet solitario. no està gens malament. hi ha 1 punt en que es fa 1 miqueta pesadet, però després torna a ser interessant quan hi ha varietat :D ha valgut la pena encara que és massa car. :P

ara toca el torn de Princesa Hanaka, a veure què tal està ^^ jejeje (x internet, quan va sortir em sembla recordar que en vaig llegir un o dos capítols i no semblava estar malament. :P)

i després de Princesa Hanaka, possiblement em llegeixi el vol1 de Shugo chara o bé el vol 2 de Soul eater.. ja veurem. :D

apa, doncs de moment, res més :D fins aviat!!! ;D

No hay comentarios: