martes, noviembre 16, 2010

molestant! salutacions! ueee! *emocionada*

Huolaaaaaaaaaaaa!!!!

avui he visitat al meu estimat xD que ha fet de nou trapicheos amb la Eli xD (encara que ha tingut molta gràcia pq ella li ha donat 1 pasta i ell 1 caramel que ella li va donar la setmana passada i que ell no el volia xDDDDDDDDDDDDDDDD). genial xD i després diu q sóc jo la que estic com un llum xD i ha estat un viatge la mar de divertit xD i el dolent del Menja em deia q ara em passaria 5 dies sense veure l'estimat... doncs si!! com a mínim! pq no sé els horaris de la setmana q ve encara U___U snif... pq com q el cap de setmana no treballa i jo tampoc... jooooooo!!! podriem haver quedat... U__U però bueeeenuuu... a veure si la setmana que ve va la vençuda i ens podem veure *-* jejeje :D ... però m'ha fet molt feliç dient-me q l'altre dia amb la faldilla estava moníssima *-* (ui! ell si q n'és :D jejeje :P la ilusió q m'ha fet q em digui aixó *-* es que la cara que va fer quan em va veure no va tenir preu xD em va mirar dues vegades i quan pujava 1 tercer cop xD va ser molt divertit i graciós xD). ja q m'arreglava... (a mitges xD es que tinc ganes de posar-me els botins... però m'ho guardo x la setmana vinent xDDD lalala :P).

i avui he nat x tornar amb el Militar xD q ha estat força divertit xD veure'l conspirar amb 1 autobusero de bcn i q semblava q s'anéssin a donar la mà i jo em pixava de riure xDDDDDDDDDDDDD i després d'arribar a casa i dinar, em ve mon pare x nar a l'Eroski a comprar i nant x la carretera ha estat divertidissim xD amb el Miguel i la cara q ha posat xDDDD i el Wally XD i el calvo de la mala llet :D (supersalutació ;D). i x tornar el senyor Cigró :P, el Militar xD , el paio q no havia vist mai q duia un esplubus i q mon pare, com q mirava li diu adeu i el tio diu adios xDDDDDDDDDDD jajajajaja i també el Gabi ha saludat xD jaja :P ha estat la mar de divertit!!! :D ah! i el senyor purillos xDDDD amb 1 salutació genial i descarada com la del militar xDDD (quants conductors del dia q tinc avui!!! ha estat un dia d'aquests boníssims!! :D). aaah! i el malvat del machomán XDDD

i ja m'he llegit el vol 10 de Vampire knight xD q feia segles q el tenia pendent i ja he començat el vol 11... *-* es queda la mar d'interessant!! i per fi 1 petó del Zero i la Yuki! jojojojo :D marro, marro! xD ha trigat en avançar! xD

i avui m'ha arribat (per fi!) el vol 17 de Special A! i podré demà finiquitar la sèrie (pq a la hora que és no crec que tingui massa temps x llegir-lo... encara q potser si... ho probaré! jejejeje :D). ara m'he recordat del Raúl dient-me q el dormir 8 hores és 1 luxe q ja no es porta xD (pq li deia q me'n nava a dormir a les 22 quan obro.. es que llevar-se a les 6... XD i ell dient q amb menys hores ja n'hi ha prou, encara q es vagi zombie xD). és genial xDDD. doncs jo prefereixo dormir-les XD i llavors, dissabte recuperaré les hores de son... xDDD ja q aixo de matinar fins divendres... uf... 3 dies seguits agafant el bus de les 6,35 ^^ (espero q demà no plogui i el Cristo vingui a les 6,35 o i 36 xD). i a veure si el Pepón pringa el cap de setmana i el puc molestar 1 miqueta... q tinc mono de molestar-lo xDDDDDDD (bé, de fet, l'altre dia em vaig quedar amb les ganes de molestar al Pelopi xD) llàstima q no passava x sant feliu U_U.

i ja està. els conductors del dia (a veure q no m'en deixi cap! xD):
el patillut (per la super salutació d'aquest matí :D). el machomán, el militar, el gabi, el Miguel, el calvo de la mala llet, el senyor purillos, el cigró i em sembla q ja està :D ah! i el Brincos xDDDDDDD q m'ha saludat quan ja havia arribat a sant feliu :D

No hay comentarios: