sábado, noviembre 13, 2010

I no fumava dins del bus!

Huolaaaaaaaaaaa!!!

avui, en tornar de treballar, he nat amb el senyor purillos i he quedat gratament sorpresa que no fumava purillos dins del bus!!! :D ha estat realment fantàstic entrar i no morir x la pudor dels purillos :D a part, q m'ha fet riure mentre obria la seva coca-cola xDDDD juju

avui x anar he nat amb el meu estimat (i hem vist q l'inspector bona persona :D el q sempre em saluda quan em veu pel carrer, al tren i tal ;D) i m'ho he passat pipa xD m'encanta passar una estoneta amb ell ;D (encara que quedar fora del bus estaria millor :P).

els horaris de la setmana que ve:

** dilluns -- de 7 a 12 i de 13 a 16
** dimarts -- de 12 a 15
** dimecres -- de 7 a 12 i de 13 a 16
** dijous -- de 7 a 11 i de 12 a 15
** divendres -- de 7 a 11 i de 12 a 15,30
** dissabte i diumenge -- festa

m'he llegit ja el vol 1 de Shugo chara! q m'agrada més q l'anime :D mola més :D (i he començat el vol 2, q després el seguiré llegint :D). i quan m'arribi el tomo q em falta de Muhyo ja em demanaré algun més de Shugo chara :P

i també he llegit el primer de Higurashi, el de time killing arc :D i m'emporto x demà el vol 2 de la saga. a veure com acabarà xD serà com l'anime? :P

No hay comentarios: