lunes, noviembre 22, 2010

I per què el bus urbà? U_U

HUolaaaaaaaaaaaaaa!!!

avui al matí he nat a veure l'impresentable de l'Oliveras, però com és aixó, ni més ni menys, doncs no hi era ¬___¬ si havia de tenir festa dilluns m'ho podria haver dit!q m'hagués estalviat d'anar-hi i d'arreglar-me, les dues coses!! T__T però no! em desespera la falta de confiança i q no em digui mai la veritat de quan realment té festa i quan no... T___T i llavors, he vist a certa persona que m'ha sorprés moltíssim dient-me que anava guapa i quasi es menja 1 cotxe x badar xDDDD jajaja (descobrint noves facetes xD).

i després, a la tarda, he sortit a probar sort xD a veure si trobava al guapo tio bueno de l'Óscar xD i el trobo al bus urbà i m'he quedat: baaaabaaaaaa *¬* guapoooooo *¬* i bé, clar, que porti el bus urbà és lo pitjor pq em fa vergonya agafar-lo!! ja que no tinc cap "excusa" ni cap "motiu" més que les ganes de pujar amb ell i de tenir 1 oportunitat de poder parlar-hi... T_T i clar, q el porti va bé per veure'l pel poble tota l'estona més que cap altra línia però jo preferiria un collblanc o un 51 més que res pq tinc mil i una excuses per agafar-lo amb ell encara que em mori de vergonya xDDD sempre puc anar a algun lloc xD però amb el bus urbà ple de vells tafaners i de ties asqueroses no... i menys, si ell no em diu res.. si em digués q si vull pujar o algo, doncs no m'ho pensaria dos cop xDDD i per molta vergonya q em faci, doncs hi pujaria, pq m'ho ha dit ell xD però si no em diu res i només el veig... doncs se'm fa dificilíssim!!! U__U però és que aquell somriure que ha fet ha estat... baaaabaaaaa *¬* mira que n'és de guapoooooo!!! *¬* i clar, quan he nat a l'estació i l'he vist allà, llegint, en plan supermono i no fumant fora del bus ha estat i ara què? jo m'esperava trobar-lo fora del bus fumant i com a excusa et quedes allà al costat, dreta i que ell digui si vull pujar i dir-li algo.. però com estava dins... doncs ha estat: em fa vergonya xD i me n'he nat... U__U que patètica que sóc xDDDD anar-hi expressament i no pujar x vergonya xD (demà vull agafar-lo amb el Cigró també a les 15.15 o així :P i bé, si estéssin al revés.. el Cigró al bus urbà i l'Óscar en aquell 51... doncs llavors si que tindria alguna excusa x agafar-lo... U_U).

bé, canviant de tema, pel que fa als horaris de la setmana que ve: VACANCES! jejejeje :D per poder finiquitar el treball de la uni ^^

i pel que fa a les lectures estic amb el How to read, que és més interessant del que sembla i acabant de llegir el vol7 d'Ikigami i el 9 de Muhyo et roji :D

els conductors del dia: el guapo de l'Óscar (per aquell megasomriure *¬* baaabaaa), el senyor Cigró, el senyor Mandonguilla xD (per dir-me que anava guapa :D), el Miguel :D (q me n'he alegrat que portés el 64 de les 10 :D), el Miguel el Borde (per les megasalutacions :D) i el jove calvo malvat xD q no s'ha enfadat tot i q m'en fotia pq duia un megatrasto mortal remodelat i repintat xDDDD (no ho feia amb mala intenció, ho feia pq volia sentir-me que m feien cas :D). ah! i el Patillut :D q m'ha saludat! jejejeje :D

No hay comentarios: