viernes, noviembre 05, 2010

Llencem el Jota a la foguera? ¬.¬

Huolaaaaaaaaaaaaa!!!

avui ha estat 1 dia així així, per certes coses, encara que ha començat la mar de bé. podriem dir q tampoc ha estat malament del tot (tenint en compte q he pogut babejar tot el que he volgut per l'Óscar *¬*). ara ja estic més tranquila i cansadíssima... i encara m'esperen uns dies llarguíssims... fins dijous que ve... q no tinc festa em passaré els dies sense viure allà al mc U__U

total, aquest matí em trobo el meu estimat (q m'ha fet venir temptacions de voler acostar-me al seu bus en plan: agafa'm dd la finestraaaaaa! xDDD però bé... ell planejava alguna de les seves, però es veu q duia gent i al final no hem fet cap bestiesa xDDDD). i arribo a la carretera i ve el guapo guapíssim tio bueno de l'Óscar *¬* amb el Collblanc i m'ho he paxat pipa amb ell... les seves cares eren tot 1 poema i els seus somriures que tomben d'esquena (i entre que havia vist primer l'estimado i després el guapo de l'Óscar estava més que animada quan he nat a pencar xDD i veure q no era cap altre encarregat q el Jose quan he arribat ha estat: NO filtroooooo!!! ueeeeeeeeeeeee!!! jojojo :P i m'he fet el saló i quedat rebentada ^^ i les 3 últimes hores han estat mortalment avorrides i llarguíssimes :D però finalment, ha arribat l'hora de plegar i he agafar l'L12 x agafar el 51 pq estava rebentada i amb què em trobo? que el .... *Pip* censurat tot el que li he dit un cop el bus havia passat T__T q el cabró del Jota passa de la nostra cara i totes les que estavem esperant el 51 i passa de llarg xerrant amb 1 tia T__Ti no em val l'excusa de que amb el sol no es veu si hi ha gent pq a més, ha passat al bus de BCN q tenia davant i s'ha SALTAT la parada T__T (q si tenia el bus espatllat o el que fos, q avisés, però no que passés com de la merda, i més, amb el retol de L51 T__T). total, 20 minuts allà esperant, amb 1 gana que em moria T__T sort del Calvo malvat i del Jove calvo malvat ^^ i el q m'ha sorprés ha estat el Iaio dels cabells blancs!!! m'ha dit bona tarda O__O i m'ha somrigut!!!!! O_____O m'ha impressionat MOLT!!! XD i llavors, m'ha encantat com el jove calvo malvat es posava vermell quan el mires fixament (q a mi tmb em passa xD però veure-ho a la inversa, fa gràcia :D). jejejeje =D i tmb m'ha fet gràcia el senyor Cigró.

els conductors del dia: el Calvo malvat, el guapo guapíssim de l'Óscar *¬*, el jove calvo malvat, l'Edu, el Cigró, el iaio dels cabells blancs :D i ja està :P

de lectures, el vol 15 de Special A. molt interessant la història del Yahiro i la Megumi *-* (ara espero a que m'arribi el vol 17 per llegir els vol 16 i 17 seguits *-* jejejeje). i ara estic pensant quines lectures m'emporto x demà a treballar... ja que amb 3 hores d'horari partit i sola, fliparé T__T i demà suposo que agafaré el bus, ja que entro en hora i mitja i em va bé *-* i no hauré d'agafar la merda merdosa del tram *-* jejejeje :D (i el diumenge lo més probable i quasi segur és que agafi l'Oliveras pq em moro de ganes de xerrar amb el Raúl xD ).

i ja està :D apa, fins aviat!!! :D

No hay comentarios: