domingo, octubre 31, 2010

Visita al mercat i sorpresa inesperada!

Huolaaaaaaaaaaaa!!!

avui ha estat un dia de *¬* baaaabaaaa xDDDD i no pas pq hagi vist l'Óscar (q no l'he vist pas xD) sino pq el meu estimat és 1 sol *¬*

avui he nat a pel bus del Va de guapo 2 XD i em trobo a l'altra banda el "Julio" q m'ha saludat i m'ha fet feliç :D i m'he quedat: q guaiii!! m'ha saludat xD ve el va de guapo 2, com sempre, a les 10.10 ^^ i m'he passat pel MC a pels horaris de la setmana que ve:

** dilluns, dimarts i dimecres -- festa ^^ (3 últims dies de les vacances que aprofitaré per veure el meu estimadíssim Raúl ^-^ jeje. ja que cap dels dies següents el podré veure al bus U___U snif... 4 dies sense veure'l... nooooo!!! U.U)
** dijous -- de 7 a 11,30 i de 12,30 a 15,30 (em fa ràbia que ara les obertures siguin a les 7 i hagi d'estar allà a les 6,45/6,50 U_U).
** divendres -- de 9 a 16 (O_O segur q no ho mantenen i acabaré fent de 7 a 15 U_U).
** dissabte -- de 13,30 a 16,30 i de 19,30 a 23
** diumenge -- de 13,30 a 16,30 i de 19 a 22,30 (podré agafar el de les 22,45!!! ueeee!!!).

i després d'aixo he nat a per 4 novetats al mercat i penso: va, vaig a buscar l'oliveras encara que sigui aquell senyor estrany xDDDD i pensava: molaria molt q em trobés el Raúl amb les seves nenes xDDD però veig el bus allà i penso: vaja. ara marxa. però per coses del destí, no ha marxat i no duia ningú i el senyor aquell (q després he esbrinat q es diu Gimeno xD) m'obre ^^ i llavors, em poso a llegir el vol 16 de Fairy tail (q s'ha quedat interessantíssim!!! qui serà la Wendy? XD ho sabré el mes que ve xD). i sento: Criiiis!!! O__O em quedo: mira q bé! tinc alucinacions auditives i m'imagino el Raúl cridant-me xD miro i el veig allà i em quedo flipant xDDD i penso: no alucino!!! xDDDDDDDDDDD q mono nava, avui. jejejeje :D amb la xupa de cuir, samarreta negra (q semblava de màniga curta), texans i el millor de tot: el bolso disney de la campaneta xDDDDDDDDDDDDDDDD jajajajajajaja (les sabates... ni fava! xD no m'hi he fixat xD)- estava ocupada observant l'actitud de les seves nenes i la d'ell... i flipava massa xDDDD estavem "solets" al bus amb el conductor. jeje :D per ser tant sols 5 minutets, m'ho he passat pipa amb ell i he disfrutat com 1 beneïta de la seva companyia *-* demà ja li preguntaré com li ha nat amb les nenes ^^ i li ensenyaré els còmics firmats ^^ jejejeje :D (que li fa gràcia veure el de Random walk firmat x la Wataru ^^. bé, si me'l demanés x llegir no sé si li deixaria, ara xDDDD jajaja :P) i m'ha fet gràcia, q en arribar (soleta la resta del viatge xDDDDDDDDDD) el tal Gimeno m'ha dit: hasta luego! q vaya bien xD jajajajaja :D m'ha fet gràcia ^^

ara m'he recordat de les supersalutacions q ens feien el divendres el Calvo i el Vikingo xDDDDDDD "hola a los dos" xDDDDDDDDDDDD jajajajajaja. em va encantar xDDDD i ell rient dient-me que mira que m'agrada quan em saluden xDDDDDDDDDDDDDDDD jajajajaja :P (doncs si, em posa feliciana xD). i el Calvo malvat tmb va fer salutació especial pero no "en general"xD

apa, doncs res més!! el conductor del dia: el "Julio" ^^ jejejeje ^^ (la única caca de que el Raúl estigui als matins és que com q jo tmb treballo de matí, tenim els 2 la tarda lliure però no sé si podrà quedar T.T pq si pogués quedar... llavors no m'estaria de dijous a diumenge sense veure'l ... U.U). ja li comentaré. jejeje :D igual q amb lo del saló del manga xD que al final hi ha acabat anant xDDD jejeje (no amb mi, però si amb les seves nenes!! mira que és guapa la petita!!! *-* és 1 monada!!! ^^).

tmb m'he llegit el vol de School rumble Z! senzillament genial. un final d'alló més fantàstic per arrodonir la sèrie! m'encanta la història de la Lala, la del Kyosuke i la Ichi, la de la Mikoto i el Haruki. :D i aquesta rivalitat estranya entre la Eri i la Yakumo pel Kenji :D

i el de Baba i el vol 1 de dos espadas tmb m'han encantat! sobretot, aquest últim ^^ ha estat genial i ja tinc ganes del vol 2 ^^

apa, doncs ja res més! a veure si demà puc veure l'estimat i sino, em resignaré a veure'l dimarts... U.U (jo vull veure'l més estoneta!! 5 min han estat massa pocs... encara q m'ho he passat genial amb ell :D).

No hay comentarios: