miércoles, octubre 06, 2010

A veure si és cert que a la tercera va la vençuda...

Huolaaaaaaaaaaaaaa!!!!

aquí la pesada num 1 amb les seves coses xDDDDDDDDDD aquesta tarda he decidit anar a veure al Raúl (de fet ahir ja volia veure'l però no va poder ser U_U) -> si q se li va espatllar el bus T__T joooo!!! T__T caca xDDDD total, que he baixat quan faltaven 5min i allà estava xDDDD i no m'atrevia a entrar pq em feia por q em digués q no volia parlar amb mi (m'ho ha dit masses cops i ja tenia por xD) i em diu q passi q no menja xDDDDDDD total, q hem xerrat com quasi sempre, animats però zas! puja una de les seves amigues ties bones T__T i li deia q jo estava gelosa (com per no estar-ho) i clar, sabia q ella té 1 home, pq la vaig veure pel carrer ¬,¬ però tot i aixi a ella li fa 2 petons a les galtes!!! jo tmb vull petonets!! xDDDDDDDD total, q ella baixa i penso: i ara, la música i jo a cagar U___U i no! no la posa i aprofito x dir-li algo i es posa a riure (s'ha notat el meu esforç per xerrar amb ell tot el que pugui xDDD). i hem seguit xerrant ^^ jejejeje i llavors, xerrant xerrant, em diu una cosa q m'ha fet molt feliç ^^ jejejeje
total, q m'ha fet feliç de nou quan anava a baixar i m'ha dit q ja el deixava... jejejejeje *-* q moooonooooo!!! *-* jeje :D i se m'ha quedat cara de beneïta *-* ja que no m'esperava que em digués aixo després d'haver-me dit abans que a la Iris si q la volia veure (i a mi no T___T era el q li faltava x dir... i li he dit dolent xD). I bé, ara toca rentar-se el caparró i posar-se mona xDDDDDD per veure'l 5 min, però millor aixó q no veure'l. ^^ el q tinc molt clar és una cosa respecte a 1 cosa q m'ha comentat, clar q sent el primer cop q algu em deia aixó era difícil per mi de respondre, i ara, dos mesos i mig, reprenent la questió, la reprendré properament, a veure què em diu, però ara que tinc clara una cosa, m'esforçaré, pq a la tercera va la vençuda, no? doncs espero que sigui cert, ja que m'encantaria estar amb ell ^^ (XD es que m'agrada massa :P). i després, he nat amb el noi guapo de l'L12 xDDDDDDDDDDD q em diu "hola chica mcdonald's" xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD q bo xDDDD i em diu q ja era hora que pugés, q sempre el mirava des del mc xDDD (cert!!! xD) es que és taaaant guapoooo *-* i li dic: guapoooo xDDDDDDDDDDD i es posa vermell i a riure i em diu: guapa xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD genial, senzillament XDDD aix, estarà casat? xDDD (es q els conductors guapos amb corbata... *¬*) ah! i parlant de guapos amb corbata.... l'Angelitooooooo!!! com estava amb la corbataaaaaa!! (i el Jose mari, q el vaig veure ahir i em vaig quedar: baaaabaaaaaaaaa *¬*) es que està tant guapo amb la camisa i al corbata i sense les ulleres de sol... xDDDD (com el Raúl xD). aix, es que quan et diuen "guapa" i "cariño" es una cosa q et deixa... m'ha dit aixóooooo!!! *-* i m'emociono i ja ni veig i sento res més xDDDDDDDDDDDDD

i avui ha estat doble sessió de La fille des enfers, amb els vol 7 i 8 ^^ m'agrada, m'encanta i m'apassiona xDDDD (he nat llegint el vol 8 mentre tornava amb l'Scorpio i el seu supermegatrasto mortal xDDDDDDDDDDD q se'n fotia de mi pq havia vist al de l'Oliveras. pos si, què passa? no em pot agradar o què? parlar per internet o el fixe... una bona idea... *-* jejejeje ^^ es que encara estic massa verda per aquest tipus d'idees xDDDDDDDDDDDD (ell diu q jo ho faig més complicat pq em quedo callada XDDD però és q m'impressiona tant, q fa q em quedi: alaaaa! i m'el quedo mirant emocionada xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD). aquest tomo de la fille des enfers ha estat d'alló més bé (i aquest matí, he nat a per 1 pijama i uns sostenidors, un sostenidor moníssim de l'snoopy xDDD es q l'he vist i he dit: si em queda bé, pa mi *-*) i el pijama tmb es 1 monada ^^ (ara em falta trobar samarretes, q és complicat U__U) pq a la tarda he nat a aixó, pero res de res U__U

els conductors del dia: el Calvo malvat (q estava genial amb la corbata ^^), el Jesús *-* (guapíssim amb la corbata *¬*), l'Scorpio i la Eli (q no m'he fixat si duia corbata també :S el proper cop m'hi fixo xD) :D ah! i l'Angelito!! :D

No hay comentarios: