jueves, octubre 07, 2010

Festival de Sitges 2010 (primera part).

Huolaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

aquí la pesada de nou amb la seva felicitat després d'haver vist i parlat amb el Raúl xD jejejejeje *-* (es que m'encanta *¬* estava més guapooooo *¬* però avui sí q li he dit, q amb la corbata estava molt guapo. jejeje :P). avui he nat a Sitges, al matí (començant pel principi xD) i he nat a veure The chatroom. no ha estat gens malament, ara, de terror, res de res. mal rotllo i ganes de marxar d'allà pq passa força lenta, doncs si xD però bé. el tren de tornada, una merda, una maleïda hora i mitja per arribar a sants!!! on s'és vist??? T__T i quan he arribat, ha estat: a veure el Raúl (si hi és :D) que si que hi era i li dic hola quan estava tot concentrat i no m'havia reconegut xDDDDDDDDDDDDDD (q mono xD). i res, hem començat a xerrar, però semblava q nes a posar la música, però no ^^ i he nat superfeliciana xerrant amb ell d'un munt de coses xDDD .
m'ha fet gràcia quan li comentava que des de l'any passat q vaig soleta al cine i tal xD i em diu: desde q me conociste a mí, verdad? :D i li dic i em quedo tant ample: pos si xDDDDDDDDDD (jajajaja :P). és que és la veritat :P si no l'hagués conegut i m'hagués dit q ell hi nava sol i es quedava tant ample, no ho hagués intentat xDDDD

i després, he tornat amb el Jose luis (però en realitat em moria de ganes de xerrar 1 horeta més amb el Raúl xD) i no se'l veia de massa bon humor ni amb masses ganes de xerrar T___T i m'ha aixafat 1 miqueta el bon humor q duia T__T (sort q he babejat 1 miqueta quan he vist el tio bo de l'Óscar *¬* amb la corbaaaataaaaaaa. guapo!!! tio bueno!!!!! estava x menjar-se'l XDDDDDDDDDDDDDDDD amb el 51... oooooooooooooh!!! si ho arribo a saber... vaig a babejar 1 estona xDDDDDDDDDDDD i quan he arribat he vist a l'estimado xDD q m'ha vist i m'ha saludat supercarinyosament amb 1 megasomriure *-* (baaaabaaaa *¬* quantes babes, avui xD) i ara si q no el veuré fins dilluns U___U

i bé, diumenge, si l'internet em deixa, compraré les entrades x nar a veure Colorful amb ma mare ^^ jejeje doble sesssió de sitges, aquest any!!! :D (i potser triple, depenent dels dies de festa de la setmana que ve... ).

apa, doncs fins aviat!!! (q et digui q vas guapa quan no ho estàs i q els pantalons et queden bé ha estat *¬* m'encanteeeees!!! encara m'agrades més xDDDD jejeje :P i q li diguis q et calen samarretes però q et digui q amb les que tens ja estàs guapa xDDD també et deixa... guapoooooo!!! vull 1 petonet!! :3 ).

tmb he acabat ja amb la fille des enfers. com sempre, amb ganes de més, espero amb ànsies que m'arribi el q vaig demanar per poder demanar La nouvelle fille des enfers (els 3 tomos ^^) i seguir amb 1 miqueta més. molt tràgic, el final U___U feia venir ganes de plorar U___U

No hay comentarios: