martes, octubre 05, 2010

de trasto a trasto...

Huolaaaaaaaaa!!!

avui al matí, el maleït i odiós Calvorota ha passat abans que altres dies i m'he trobat amb la sorpresa, que quan estava a 2 o 3 min de la parada he vist la seva super cafetera i he dit: adeu, Calvorota! xDDDDDDDDDDDD i he pensat: espero q l'Óscar vingui no massa tard ¬,¬ que t¡ho creus!! a les 7,55 ha vingut ¬___¬ quina barra!!! T____T i una miqueta més i no para, com sempre ¬,¬ q li has de dir 4 coses dd la parada pq vegi q es a ell a qui crides ¬___¬ (vale q no volia Calvorota pero jooooo!! U_U). total, que la t-mes es va acabar ahir i avui quan he plegat he desembolsat 50 euros x la d'aquest mes U___U i me n'he nat a Gavà en plegar, que he agafat el 85, q el duia el Manolo xDDDDDDD (el marujón xD) i m'ha fet gràcia pq devia dur escrit a la cara q nava a la biblioteca pq quan hem arribat em diu: la biblioteca está x arriba y para volver, tiras abajo xDDDDDDDDDDDDD (es q estava mirant al meu voltant amb cara de "on serà?".). i si, era carrer amunt (però el dilema era quin dels 3 carrers eren. i x tornar, en direcció Hospi, també eren 3 carrers, tiro pel primer i no es. torno enrere i zas! el trobo, a ell, a la parada i em diu: pues si q has tardado, ahora me da pereza esperar a que cruces la acera y volver a abrir la puerta. en 10 min viene el 82 T___________________T i li dic: pero es que vull anar amb el Raúl!! i em diu: pues con el otro también llegas de sobras T____T total, q em quedo esperant el 82 i ve una noia, q la tenia vista pq saludava al Raúl molts cops xD i llavors, quan ja arribem miro a veure si ve l'Oliveras i li dic: espero q el Raúl vingui tard xD i em diu la noia: el Raúl SEMPRE ve tard xDDDDDDDDDDDDDDDDDD (quina mala fama xDDDDDDDDDDDD) jajajaja :P total, q vaig a la parada i merda x mi una altra vegada! el seu bus = espàtllat T___T i 40 min a la parada esperant la merda d'oliveras. sort q el de després, ha vingut i em diu: por una vez q le vas a ver y no os encontrais U_________U (CERT) U___U jooooo!!! total, q tant sols el he vist el burxador del Morales, q se'n fotia de mi i em deia q no el veuria U__U i ja està.

per cert, m'han canviat els horaris de divendres i dissabte. enlloc de ser de 20 a 23 és de 16,30 a 23 ^^ (els 2 dies ^^). ja que falten 3 o 4 persones q estan de baixa i 2 q han marxat i ens han obligat a cobrir el torn. encara gràcies q m'ha preguntat si volia aquesta hora o bé de 20 a 03. aixi que passo de pencar fins les 3 de la matinada i m'ha dit: no te gusta cerrar, eh? xD aixi q m-ha deixat la obertura i pel sevillano el tancament xDDD *si, els dos pringats q erem alla, pringant mes el cap de setmana U.U i tamb'e he vist q avui estava fent els horaris de la setmana q ve i de la propera pero caldra esperar a dema passat o l-altre per veure que ha fet U,U

apa, doncs a mirar Bleach! ueeeeeee!!! i dijous vaig a Sitges a veure The chatroom. a veure si esta be, pq pels 7 euros q he pagat x l-entrada... T.T

No hay comentarios: