domingo, octubre 24, 2010

Vacances? si? no? i final de Seitokai Yakuindomo.

Huolaaaaaaaaaaaaa!!!

avui he nat a parlar amb el mexicano sobre el tema de les vacances q em vaig demanar x acabar el treball del màster i per nar al saló del manga :D i m'ha dit q parlarà amb qui fa falta x solucionar-ho :D menys mal!!! jejeje :D i per anar, he nat amb el Calvorota, q duia el 117 :D jejeje i el bitllet em sortia com a fora de zona però ell ho ha solucionat XD (i ha parlat en català xD). i després, he nat al mercat a pel 9 de Haruhi Suzumiya (q quasi ja l'he acabat de llegir... quines ànsies que tenia de Haruhi! :D) i el 9 de Hoy comienza nuestro amor :D

i després, x tornar, he nat a pel 64 i zas! sorpresa!!! el guapo guapíssim de l'Óscar!!! ueeeeeeeeeeeeeeee!!! ha estat: baaaaaaaaaaabaaaaaaaaaa *¬* amb la corbata xDDDD estava més guapoooooo *¬* i hi ha hagut un moment en q s'ha quedat: q no sóc tant guapo... xDDDDDDDDDDDD (es q no podia evitar mirar-lo tota l'estona xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD) ha estat: Haruhi? Guapo? XD guapo! xD jejeje :D i m'ho he paxat pipa. :D

ara he acabat de veure l'episodi 2 de Tantei Yakumo (i toca el 3) i tmb he vist el d'avui de Death note :D. demà em dedicaré intensivament al treball de la uni (i al matí aniré a sant andreu a tornar còmics i després a treballar. però vull veure el Raúl, q ja en tinc ganes XD

apa, doncs a disfrutar de la tarda xD primer amb el 3 de Tantei Yakumo i després ja veurem si em poso a llegir l'altra meitat de l'1 de Shi ki i el 9 de la Suzumiya xD

els conductors del dia: el Calvorota i el guapo tio bueno de l'Óscar xD (tmb he vist 1 home estrany q duia el de les 10.10 xD q es el q volia agafar, però q xerrant amb l'Emma se m'ha passat xD i he sortit més tard de casa i he agafat el de les 10.40. q no sé pq, pensava: serà el Calvorota? xD i ho era! xDDDDDDDDDDDDDDDDD) impressionant xD. ah! ja sé pq ho pensava pq el vaig veure el diumenge de la crew meeting i vaig pensar q m'el trobaria molt possiblement xD

també he acabat de veure aquesta tarda el final de Seitokai Yakuindomo... una miqueta pesadet si que se m'ha fet, però no ha estat gens malament. ara, és un anime x veure 1 cop i mai més... xD

també he vist el 3 de Bakuman i el 16 de Nurarihyon no mago *-* (q tinc ganes dels següents xD jejeje). encara estic decidint quin començo de la nova temporada (encara que tant recomanar-me Hakuoki, potser la començo xD)m'ho estic plantejant. xD si prefereixo una ja acabada o bé una més de les noves xDDD (d' aquestes q porten 3 o 4 episodis i hauré d'esperar 1 setmana x més xDDDDDDDD). he decidit començar Shukufuku no campanella xD i vist el primer eps no em diu res, aixi q a otra cosa, mariposa! xD

No hay comentarios: