sábado, octubre 23, 2010

Tarda de compres xD

Huolaaaaaaaaaaaa!!!

després de veure q els de la feina, després de fer favors no et donen ni les vacances (demà al matí aniré amb el va de guapo 2 i aniré a parlar amb l'encarregat fins q contactin amb l'argentí i poder demanar pq no em dóna vacances, pq com ells bé diuen NINGÚ es imprescindible, aixi q no entenc pq no me les dóna!!! T__T). demà ja veurem... xD (vull veure al Raúl... xDDDDDDDDD).

total, q avui, per fi, vaig al Jaimes i... sopresa!!! tenien Shi ki!!! q els va arribar ahir!!!! *¬* ja tinc els volums de l'1 al 3 a les meves mans!!! jejejeje :D i m'he posat a llegir-lo al bus de tornada!!! =D i també tenien els vol 2 i 3 de Courage! Nako (i la tinc ja completa *-*) i es veu q havia arribat el 3 de Tomié... però ha desaparegut misteriosament... aixi q a veure si el troben aviat i em truquen pq la vagi a buscar xDDDD

i llavors, en tornar m'ha fet gràcia que un metge coreà em preguntés una adreça xD i que em vulgués convidar a sopar x agrair-me l'amabilitat xDD jajaja. com a Densha otoko, pero al bus i a la inversa xDDDDDDDDDDDDD jajajaja :P i llavors, ha vingut el Gabi xDDDDDDDDDDD amb el 57 i no he hagut d'esperar gaire pq ha vingut superpuntual *-* i la mar de divertit xDDDDDDDDDDDDD quan ha fet aquella cara ha estat boníssim xDDDDDDDDDD i amb el Cigró tmb m'ha fet gràcia quan les iaies em preguntaven coses sobre parades o quan venia el bus xD (enlloc d'aixecar-se i preguntar-ho al cigró xD va i m'ho pregunta a mi xDDDDDDDD). i el Cigró fent cara de mira com li pregunten a ella xDDDD juju

i quan he arribat, estava el Menja a la parada, amb els inspectors de l'Oliveras xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jajajajaja i lo bo és q em detecten i em saluden amb Hola Cristina O___O ha estat: ala!!! O.O i no m'han dit res de l'estimado (encara que enlloc seu hi havia 1 noi d'alló més guapo XD però evidentment només he mirat i prou xDDDD només m'interessa ell xD jeje ;P). amb el q vull anar és amb el garrulillo nou q duu el Collblanc xDDDDDDDDDDDDDD és que té pinta de ser 1 salvatge divertit (encara q em va semblar q duia 1 anell a la mà esquerra... quan ho vaig veure de l'altra vorera... xD).

i ja està, avui m'he enrotllat com 1 persiana i no he pogut llegir el vol 1 de Shi ki, al final xDDDDDDDDDDDDDD

ah! i tmb he comprat el vol 1 de la edició especial de Clover ^-^ (q és 1 monada que em llegiré en 1 tres i no res).

Sayuri, el que em preguntes de Tomie, és en francès (en anglès és molt difícil de trobar, està molt car en tots els llocs que ho veig i l'he demanat en francès ^^). encara que suposo que dels 10 o 11 euros no m'en lliuraré xDDD (ja que com no ha aparegut, espero q la setmana que ve el troben i el puc anar a buscar *-* (que ja tinc ganes de llegir el final!!!! :D fa massa temps q en tinc ganes xD).

els conductors del dia: el Cigró, el Gabi xD, el Cap d'es (XD supersalutació inesperada *-*) i he vist algú més però en aquests moments no recordo qui (a part del Bigoti 4, q no és conductor del dia ni res pq tant sols ha mirat i prou xD) però sé que algú més ha saludat però no recordo qui :P

apa, doncs vaig a clapar XD fins aviat!!! :D

2 comentarios:

Sayuri dijo...

el 3 de tomie en quina llengua?? Ò_Ó perque m'interesa molt!!

Kitsune dijo...

Sayuri, el tinc demanat (i quasi a les meves mans xDDD) en francès. ja q en anglès és més difícil d'aconseguir ^^ (ja que vaig perdre l'esperança de que sortís en castellà, ja que ja fa anys que vaig comprar els 2 primers volums i encara esperava i finalment, en saber q en francès està disponible aquest mes m'he decidit. encara tenia l'esperança que sortís pel saló, però en veure q no xD doncs aixó xD) -> m'he enrotllat com 1 persiana xDDDDDDDDDDDDDD