miércoles, octubre 27, 2010

Dia d'inspectors i revisors per tot arreu! *-*

Huolaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

avui ha estat un dia IMPRESSIONANT!!! de transport públic. primer, comencem pel tren. arribem (mon germà i jo) a l'estació i estaven els seguratas (q mai hi són xD) i enxampen 1 paio q es colava xD

després, en "els grocs" veig a l'inspector de la Baixbus q sempre es caxondeja de que m'agrada el Raúl xD i em saluda i em diu: a la tarde no os librais de visita, q me han dicho q no os hartais de hablar (XDDDD), quedas avisada (diu assenyalant amb el dit amenaçador d'inspector xD). primer inspector del dia xD

després, agafo el tram i em trobo 1 inspector (MOLT guapo!!! *¬*) q ens demana el bitllet xD i em quedo: guapooooo xD (era una miqueta més guapo q l'Óscar i l'inspector guapo de l'oliveras xD). total, que és el segon inspector. xDDD

quan arribo a esplugues ve el Mario, q estava parlant amb el Mariano xDDDD (ja sé q es diu Antón, pero x marujón, es mereix Mariano, el mote que li va posar l'Emma xD) i fa de conspirador xDDD. -> compta com inspector? xDDDD

després, a la tarda, vaig amb el Raúl i em quedo més tranquila en veure q l'inspector no ha fet la seva intervenció estel·lar xDDDDD agafo el metro i zas! inspectors!!! eren els de sempre xDD i venen 3 xD i es barallaven x veure quantes picades de bus tenia xDDD (com els del tram ¬,¬) i l'agafa el més gran i li diu als altres dos quantes i els diu q aquest cop és 1 t-mes xD (com es recorden de les meves mega t-joves xDDDDDD).

després d'aixo, ja penso: molaria q vingués 1 inspector amb els de la Soler i sauret xDDDDD jajajajaja :P i llavors, tenia en ment el 64 de les 19 pq mira, era el primer q em venia a la ment xD em trobo al Miguel :D i després al Calvo de la mala llet (que em saluda amb 1 supersomriure :D). i llavors, veig al Wally xD q feia experiments estranys xDDD i em saluda amb la mà O_O i m'ha sorprés xDDDD duia el bus buit, pràcticament xD i després, s'omple la parada més que ahir, i ve el 64 (una miqueta més tard) i em quedo: jooooo!!! un trasto mortal!!! xD i clar: primera impressió: el viejo Jose sense bigoti de Dalí!!!!!! O___O el món s'ha tornat sense mostatxos!!!! pq??? xD i li dic hola, em diu hola i em giro i veig 1 inspector q em diu: hola que tal xD i em dona el paperet dient q quan baixi q li doni al company del darrera. miro emocionada a veure qui era i em quedo: uooooooooooooooooooooh! l'Óscar!!! *¬* guapoooooo!!! i em saluda amb la mà supermonoooooooo!!!! *¬* i ha estat preguntar-me si podria seure al seu costat xDDD però s'ha assegut 1 altra U__U tsk.. potser si li hagués preguntat... xDDD (o si m'hagués aixecat corrents x seure-hi... xDDDDDDDDDDD) i llavors, mirava a l'Óscar (q em sembla q se n'ha adonat xDDDDDDDDDDDDDD) i llavors pensava: tant de bo q em digui alguna coseta quan baixiiiii!!! jejejeje :D i llavors quan m'aixeco x baixar mira i li demana als altres la cartolina i em quedo: mmmm, tant de boooo!!! *-* i em dóna les gràcies!!!! jejejeje (i m'ha tornat el q sempre li dic!!! serà guapoooooooooooooo!!!! *¬*).

i llavors, em trobo el meu estimat, per arrodonir lo dels inspectors xDDD amb l'inspector de la Baixbus xDDDD q qui avisa no és traidor xDDDDDDD (però l'ha deixat saludar-me dd el bus mentre jo estava al carrer pq s'ha girat i ha fet veure q no ho veia :D) i el meu estimat m'ha saludat amb 1 megasomriure preciós *¬* jejeje :D

i així he tingut 1 dia d'alló més divertit i entretingut *¬* jejejeje :D

a veure demà què tal va!!! jejejeje :D i de lectures... doncs no he tingut temps de llegir pràcticament res xDDDDDD ja que en anar, he nat amb el Raúl i he xerrat amb ell quasi tot el trajecte xD i per tornar, estava massa ocupada veient el superespectacle *.* jejejeje... baaabaaaaa *¬* i avui m'ha arribat el vol1 de Fafner *-* i el vol 11 de Kurosagi *-* jejejejejeje *.^

apa, fins aviat!!! :D

No hay comentarios: