jueves, octubre 28, 2010

Un dia de merda...

hola U___U

la veritat és que tinc ànims zero ...

i després d'anar a Gavà i perdre el bus amb el fill de puta del bus de després del seu. bon home? un fill de puta que et veu creuant i sap q vols pujar i et diu q vagis a la merda? cabronàs!! aixo és el que és!!! T__T i indignant, posats a fer!! després, passa el menja i em pregunta que què m'ha dit pq faci aquesta cara. em fa riure fent cares rares mentre passa ultra mega a poc a poc xD (tenia el semàfor verd xD) i m'arrenca 1 sormiure xDD i em deia que alegrès la cara xD (avui se'l veia de bon humor xD) i el cabró del bus de després del Raúl, li devia haver dit q no m'havia esperat i no sé què carai m'ha dit des de l'altra banda (almenys, ha esperat a que marxès el tram per veure'ns la cara) i nava, com sempre, lligant amb 1 al seu costat T_____________________T i ja veus, ni fava de què coi em deia des de l'altra banda, amb 1 somriure d'orella a orella U.U

i per arrodonir, ve el tio raro que està enlloc del bon home, q s'ha jubilat U__U i m'ha ignorat i jo a ell. ni m'he molestat a dir hola a 1 paio imbècil q ni tant sols et mira a la cara quan puges... subnormal! T__T de l'oliveras havia de ser!! T_T

i no ha estat un dia per matar algú pq he vist al guapo guapíssim de l'Óscar *¬* q duia el collblanc i ha estat veure'l i dir-li: guapoooo!! xD i el tio gilipollas i raro (i calvo xD) q em duia de l'oliveras ha murmurat alguna cosa però com si sentís ploure (aquella cosa ni em va ni em ve xD) i he mirat el guapíssim Óscar fins que ha passat xD.

(fins i tot no tinc ganes d'anar al saló del manga, amb les ganes q tenia d'anar-hi U___U).

apa,doncs pensem en el saló del manga i a veure si així ja m'agafen ganes d'anar-hi (sola no en tinc gens de ganes, però aconseguir número em fotria bastant.. el problema és q possiblement no hi arribi a temps U_U).

Tenim q m'agradaria comprar:

** Tegami bachi vol 1
** Kitaro vol 1 *-* (li tinc unes ganes!!!)
** Negima vol 28
** Mixim 11 vol 1
** Spicy pink vol 1
** Cazadora + princesa hanaka
** fairy tail vol 16
** FMA vol 25
** school rumble z
** yotsuba vol 9
** Ikigami vol 7
** Rin-ne vol 1
** soul eater vol 2
** clover vol 2 (l'1 el vaig comprar a l'fnac xD)

possibles compres (pq no em corre pressa):

** Slayers, el reloj de arena de falshes
** mi triple primer amor vol 1
** nodame vol 18
** bakuman vol 1

el conductor del dia: el guapo tio bueno de l'Óscar (q si no hagués estat per aquella carona i aquell somriure, el dia hagués estat x llançar-se de cap a la carretera xD). -> q no ho faria, però és un dir xD (abans l'apedrego q llançar-me a la carretera xDDDD).

No hay comentarios: