viernes, octubre 29, 2010

Saló del manga primer dia (primera part).

Huolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

avui, després d'un seguit de desgràcies (com q vingués el lampista a arreglar la cisterna del WC i semblava no acabar mai i s'ha tirat allà més d'una hora U,U) i que el tren s'havia quedat encallat entre Cornellà i Hospitalet U_U però ha seguit xD arribo al saló a les 10.15 i patint x si la gent havia entrat en massa a l'stand de planeta x poder tenir un ticket pq firmi la Wataru. arribo, trobo l'stand a la primera i zas! a buscar Tegami bachi, Rin-ne i Spicy pink i em poso a la megacua x pagar. veig com la gent de davant meu,tots amb els tomos d'spicy pink a la mà i emocionats x poder demanar 1 ticket perque els firmi la wataru i jo pensant: espero q en quedin quan em toquiii!! i si, finalment m'arriba el torn i la noia em pregunta q si vull 1 ticket pq em firmi la wataru. li dic que si i me'n dona 1 x aquesta tarda (q firma de 17,30 a 18,30) i em dóna el num 70 de 75!!!!! ha estat: menys maaaal!!!! =D i ja me n'he nat tranquila a l'stand de Norma a x Baba (q vull q demà m'ho firmi l'autor) i que l'he començat a llegir al bus i aconseguia arrencar-te un somriure i una riallada a la majoria de les vinyetes (un dels mangues q l'Emma disfrutaria com 1 boja :D) i que m'està agradant molt (i que ara seguiré llegint :D) realment, recomanable *-*
i després tmb el pack de Kayono (a veure si me'l firmen demà *-*) q no sé si caldran números o què :P i tmb el 2 de Soul eater i el 25 de FMA (la resta, ja ho compraré amb descompte xD). -> bàsicament, el que no em volia quedar sense. Bakuman, és que m'està desencantant l'anime i m'estic plantejant si em compro el manga o no per això :P (i em falta encara comprar Yotsuba i Fairy tail!!! ^^).
i llavors, he nat a pel vol 1 de Kitaro :D que és idèntic a la versió anime que vaig veure a l'estiu =D (és la darrera versió que en van fer, la més comercial =D i la que coneixia! :D). aixi que espero q no la deixin a mitges...

tmb he llegit només arribar a Mission Tokyo que sortirà el mes que ve el vol 6 de Detective Ritual!!!! siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! una alegria més del dia!!! =D i, a més a més el vol 11 de Kurosagi, que m'ha deixat O__O però si el vaig comprar en anglès pq ja no surtiria!!!!!! O___O però bé, el compraré igualment i així compararé xDDDDDDDDDD (pq Kurosagi m'encanta *¬*). aixi que al novembre tocarà el vol 39 de Bleach, el 13 de Cinturó negre i aquestes dues *-* (que les aniré a comprar amb ànsies, tant bon punt sàpiga que estan a la venta).

i tmb em vull comprar Bakemono, que té molt bona pinta i potser Lettera (aquesta m'ho pensaré) dependrà de si tinc la oportunitat de que m'ho firmin demà o què :D

i m'he deixat segellar la mà U__U per tornar a la tarda. ara el que em plantejava és que volia parlar amb el Raúl xD(per variar xDDDD) per dir-li q sento haver-me comportat com 1 egoista xD i haver-li posat aquella cara quan ell fa esforços x conèixer-me :D i fer-me contenta (dins dels seus límits) i tenint en compte que està treballant U__U aixi que li vull dir =D i per aixo, com q la firma de la wataru és a les 17,30 i el seu bus arriba a les 16,40 allà, doncs no sé si tindré temps d'entrar U__U però es que li vull dir davant de casa pq aixi tinc més números per tenir 1 momentet x dir-li sense que a la resta de la gent els importi ^^ (porto tot el sant dia menjant-me el tarro xDDD) i m'ha fet gràcia, q en tornar, he nat amb el Calvo q li passa el bus, ens quedem sols i em diu: ya te gustaria que fuera el Raúl, eh? xD i el miro i em diu: que harias? te vendrias para alante para hablar? (i jo pensant: pos si xD) i em poso a riure com a resposta i ell dient: y que harias si estuvierais soletes, eh? darle un beso? abrazarle? o solo hablarle? (i jo pensant: TOT! m'agradaria fer-ho tot. encara que lo més probable seria tant sols poder parlar =D).

apa, doncs fins després!! en la segona part!!! :D

No hay comentarios: