viernes, octubre 22, 2010

De Calvo a calvo... a Collblanc i acabada The prince of tennis!

Holaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Avui m'ha sorprés molt gratament una cosa q ha dit el Calvorota... O.O i m'ha deixat... oooooooooooh! xD ha estat: ooooh! a més, avui SI que m'ha obert a la última parada sense que l'hagi d'odiar profundament i que es fes de pregar. m'ha sorprés tant que m'he quedat: oooooh!! i m'ha posat de bon humor! =D

i m'ha fet gràcia q per tornar, era el Machomán xDDDDDD q m'ha dit q si tenia ganes de caminar i li he dit q no xD però q era el q tocava (a sobre en aquells moments m'estava venint la regla i encara tenia menys ganes de caminar ¬,¬) i clar, podria haver esperat el senyor Cigró quan he baixat a la carretera, però no era plan de molestar... però m'hagués anat la mar de bé U.U

avui he llegit el vol 2 de Zombie loan, acabat el vol 1 de Momo *-* ( q es queda interessant amb la proposta del Piko a la Yume *-*) i llegit també el vol 16 de XXXHolic, q trobo realment absurda la manera de continuar estirant del fil DESCARADAMENT! impressionant... el Doumeki segueix estant bo (bé, encara més xD) però aixo que sigui el Watanuki qui segueixi allà, esperant la Yuuko... no sé, no m'acaba de fer el pes... es 1 manera descarada de seguir treient-nos la pasta als fans d'elles T___T

i bé, estic acabant ja el vol 4 de Busou Renkin (q feia teeemps q el tenia començat i em toca començar el vol 13 de Zetman, ara que surt el vol 14 xDDDDDDDDDDDD q feia mesos q el tenia pendent x llegir a l'espera del vol 14 xD). jajaja :P

d'anime, avui tocava l'episodi 16 de Nurarihyon no mago *¬* Rikuoooo *¬* (en forma de Yokai, clar xD en forma de Negi no xD). i a veure què faig demà, pq els meus plans x avui se n'han nat en orris. em sembla que m'apalancaré al sofà a mirar més transformers, headmasters. ja que em queden 11 episodis x acabar amb el patiment d'aquesta temporada xDDDDDDDDDDD es que fa 1 pal veure'l amb subs... però em nego en rodó a veure-ho en latino T__T aixi que toca el dvd 16 xD jojojo :P q en fa de mesos q la tinc començada! i encara he de veure blood + i la segona temporada de my melo!!! xD

i x avui, ja està. els conductors del dia? doncs el calvorota, el cigró i el machomán xDDD m'ha fet gràcia lo q deia el Wally xDDDDDDDDDD jajaja. es que és nom d'emperador romà xDDDDDDDDDDD jajajaja :P i em sembla recordar q ja no n'he vist més xDDDD jojojo :P ah! i el Mario xDDDD (q em fa gràcia quan els fa q van tard allà amb el rellotge xDDDDDDDDDDDDD o quan van bé els posa cara de "molt bé" xD). I ara m'he recordat tmb de que ja vaig acabar The prince of tennis, un final mooooooolt obert (encara que guanyin el campionat nacional i l'Echizen se'n va a USA ¬,¬) i que tingui 1 mini novel·la al final del tomo... no sé, et deixa amb ganes de més xDDDDDDDDDDDD però ha valgut la pena. una fumada total, com Amasando ja-pan i Wild life, però m'agrada xDDDDDDDDDDD

apa, fins aviat!!! :D (ja tinc ganes q sigui dilluns xDDDD per poder-lo veure *-* i parlar amb ell!!!! *¬*). jeje :P (tmb m'he recordat q em va dir una cosa q no m'esperava. jeje :D q em volia veure mona *-* i em va fer encara més feliç =D).

No hay comentarios: