jueves, octubre 21, 2010

Primer cop q m'adormo x nar a la feina xD

Huolaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

(m'ha sorprés moltíssim q se'm mengés amb la mirada xDDDDDDDDDDDDDDDDD) -> mai m'havia passat xDDDD (sempre sóc jo la q me'l menjo amb la mirada xD).

total, que avui, sona el despertador a les 5.55, com el dimecres... ¬,¬ i penso: va, per 5 min, em quedo fins les 6, i em vesteixo i tal... caca de la vaca.. q sento el veí dient: vecina! hoy no te he visto salir de casa... te ha pasado algo? sento aixo, m'aixeco de cop, miro el despertador i quasi m'agafa algo!!! les 6,49!!!! miro el rellotge: les 6,46... el del movil... les 6.45... es un... MERDAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! em veus intentant vestir-me, em deixo els sostenidors x posar i em poso la samarreta del revés (en tots els sentits. el davant al darrera i més, girada del revés...) amb presses... uf.. quasi vomito dels nervis.. el cap em donava voltes x pensar tant i tant de pressa: objectiu: agafar-lo amb el Domingo si o si.. xDDDD i ha estat sortir a corre-cuita a les 6.55 (si, record xDDDDDDDDDDD vestir-me en poc temps i sortir rabent cap a la parada.) i allà., trucant per dir-li q arribaria tard. a les 7,01 m'agafa l'encarregat el telèfon i li dic q arribaria 1 miqueta tard. i ell, sense preguntar el perquè em diu q si arribaria cap allà les 7.30 i li dic que si, q em sabia molt de greu (certament T__T). i a sobre, em posa que el Domingo vindria tard. passa el tio nou i és... baaaabaaaaa *¬* i em començo a calmar xDDDDDDDDDDDD i ell saludant *¬* (vull pujar-hi!!!!) i després, passa el Mario, mira l'hora i diu: qué? se estaba a gusto en la cama? joooooooo!!! T___T ja ho sé xDDDD passa el Lalala i em diu: mirala, vaya cara xDDDDDD malvat xDDD es q m'ha espantat xDDDDDDDDDDDDDD jo q no m'esperava que em fes alló, tros de ximple! xDDDDDDDDDDDDDD jajajaja i ve el Domingo amb cara de clapat xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ha estat ja massa xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jajajaja... i a sobre, tard com sempre... he arribat a les 7.35 T__T i ell dient: es igual, ja vas tard T_________T tsk.. però els minuts de retard els he de recuperar quan plegui... T__T ell no m'ha retret res, m'ha dit q no passava res i llavors, enlloc de plegar a les 15, he plegat a les 15,30 :P però m'he fet 1 fart de rascar cadires... XD i m'ha enxufat un donuts xDDDDDDDD jojojo :P pq sabia q m menjava la olla x haver arribat tard i pq veiés q no la pagaria amb mi i q no em martiritzaria m'ha enxufat 1 donuts i mig a la boca mentre filtrava xDDDDD estava bonissim i m'ha donat energia xDDDD i deprés, volia el 51 però no ha passat O____O i m'he hagut d'esperar al cigró xDDDDDDDDD venia tmb el Machoman i em diu: te vas con el de atrás? i li dic: si, es q em fa mandra caminar... xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD i em diu: vaga! xDDDDDDDDD va, vete con el de atrás xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jajajaja. i llavors, ve el senyor Cigró (és 1 senyor pq duu la corbata xDDD) i m'ha saludat xDDDD i després, em moria de ganes de veure aquell tros de ximple i quan baixo, em diu q ara ens veiem (sempre nant al WC quan més ganes tinc d'estar amb ell T______________________T) ¬_¬ tsk... T__T i quan ve, poso cara de "segur q no vol parlar amb mi..." i em mira amb cara de pena i em posa ullets de bo i em diu: no pongas esa cara... ¬_¬ i quan pujo em diu: me pongo la musiquilla.... i jo, q rebento i li dic: encima q hace 1 semana q no te veo!!! i em diu: ni q te fueras a morir x no verme 1 semana. i li dic q no, pero q em moria de ganes de veure'l i de xerrar amb ell i em poso a mirar x la finestra i penso: ja sabia jo q no hauria d'haver-hi anat... ¬,¬ i llavors,em veu així i penso: em pregunta q on baixo i li dic: q a la carretera (referint-me al tramvia) i em diu: eso es pq estás enfadada pq no quiero hablar T___T (pos si ¬_¬) si te hubiera dicho de hablar, te hubieras bajado más para allá (certament, pq s'ha d'aprofitar les RARES i comptables amb els dits de la mà, ocasions en que vol parlar ¬_¬). i a sobre se'n fotia vilment de que em moria de ganes de veure'l T__T (però si m'agrada és NORMAL!!! ¬_¬). i llavors, em diu 1 cosa q m'ha sorprés i llavors, me'l miro.. xDDDD i em diu: bueeeeeno, vamos a hablar... xDDDD eres mala ¬.¬ (va parlar qui va poder!! ¬,¬). és dolent pq sap q si em diu q "està content pq veu el meu somriure" em posaré tonteta i li posaré carona de sóc superfeliç xDDDDDDDDDDDDD encara q m'ha sorprés q realment em digués 1 cosa q m'amoinava (es devia notar? xDDDDDDDDDDD i per aixo volia parlar pq sabia q em quedaria preocupada? xD es que clar, q em digués q volia nar de caça a la boda... ¬,¬ i q em digui certa cosa q em deixi més tranquila, doncs clar... xD jeje :D). i llavors, al principi estava indignadíssima pq volia xerrar amb ell , però clar, reflexiones i penses: no siguis tonta, baixa pq sinó el que es quedarà amoinat 3 dies serà ell xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD aixi que he baixat i em diu: mirala ella q mona xDDDD tontorrona, q eres una tontorrona. mirala q carita me pone... ¬,¬ estava indignada però alhora el volia veure xD i ell rient i enviant-me petonets... ximple xDDDD i jo pensant: vine aqui i fes-me'n 1 i em desenfado x tot el cap de setmana xDDD q me'l passaré allà sola i abandonada xD (veient anime... jojojo xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD llegint manga, fent el manta i fent el treball de la uni, q sino... ell s'enfada xDDDD). i bé, la semana q ve, ja canvien de torn (superdissimulat i en veu baixa pq una de les seves assatjadores era allà xDDD m'ho diu amb 1 carona mona xD). aix... si es q m'agrada com 1 idiota xDDD

llegit ja el vol 1 de Zombie loan ... conclusió: m'encanta xDDDD (el Raúl ha batut el rècord i s'ha agafat 1 altre tomo toxto d'un manga xDDDD m'encanta. és genial la seva carona de: supero els meus rècords xDDDD i jo, me'n foto i em diu: eres mala xDDDDD jajajaja :P). jeje :D

i ja està xDDD la col·lecció de conductors del dia: el miguel xD (lo del veneno ha estat mortal xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD m'he posat a riure jo sola q ha donat gust xDDD i llavors ha estat quan m'he animat xD), el iaio dels cabells blancs (m'ha sorprés xD), el senyor Antonio XD, el Lalala xD, el Mario xD, l'Óscar (l'autobusero xD), l'Óscar (cacho tio bueno xDDDDDDD), el Calvo malvat, el que té nom d'emperador romà xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD (quin riure quan em vaig enterar de com es diu el Wally xD jajajaja :P no m'esperava aquest nom :P). però avui m'ha sorprés dient-me hola i esperant a que li digués i em mira i em saluda ell primer!! ooooh!!! s'està superant xDDD (col·labora x posar gelós a qui jo volia en el moment q volia xDDDD i ara em saluda... ooooh! xD). i el germà del Pepón (encara q ha estat 1 miqueta malvat x riure's de mi ¬,¬ doolentot!!! q ja sé que era 1 64 i no veia el num del que venia al darrera). i em sembla q ja està xD jejejeje

ja estic més animada xDDD (si, ara toca veure 1 episodi d'anime i després Bleach xD) encara estic decidint què veig i demà, amb l'Óscar l'autobusero!!! siiiiiiiiiiiiiiii!!!entro a les 7,30 enlloc de les 7 pq obre el mexicano i ell passa de llevar-se més aviat pq sap q no pot pq s'adormirà xD ejejejejeje aixi q puc agafar-lo amb l'Óscar i no amb el Calvorotaaaaaa! ueeeeeeeeeeeeeee!!! :P i després, picaré de nou i tornaré a baixar 3 o 4 min a veure'l xDDD (literalment xDDD q sempre el clon del javier camara em pilla baixant a veure'l i se'n fot dient q si vaig a veure al de l'Oliveras xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD q fort... xD).

i a veure si llegeixo alguna cosa més i demà quan plegui vaig a Gavà a tornar 1 llibre i després em passo pel Jaimes (suposo que seran els tomos de L'infermerie après les cours. pq m'ha dit 4 i em vaig demanar els 4 últims tomos xDDD aixi q suposo q seran aquests :D). aixi q demà (per fi!! després de 2 anys esperant reedició dels tomos XD) tindré el final i podré llegir el 6 (q no el volia llegir perque em quedaria amb la intriga i l'hauria de rellegir quan tingués el 7 xD). jejeje. i potser em poso els botins, ja que com q el de l'Oliveras no em veurà i quan m'arreglo no em diu res ¬__¬ i em diu q estic més guapa amb 1 samarreta i uns texans (avui s'ha fixat en les meves arracades i m'ha dit mona :D jejejejeje *¬*). doncs clar... però jo vull dur faldilla!! xDDDDDDDDDD conclusió si no és demà, demà passat m'en posaré. jojojo :D jeje. i res més (espero q em donin vacances la setmana q ve... 1 cop més els horaris encara no estan ¬,¬ i ja se sap quan firmen la Wataru i Kayono, aixi q ja tinc ganes de saber els horaris x fer plans malèfics :D).

apa, res més!!! després a seguir amb el vol 2 de Zombie loan :P (ahir vaig comprar el vol 11 de Kurosagi, corpse delivery service *-* ja tinc ganes q m'arribi a casa... jejejejejeje :D en volia més, encara q fos en anglès o francès. aixi q en anglès ja ha sortit... doncs cap a casa q ve!!! :D). i demà, m'emportaré de lectura el 3 de Hero tales i alguna coseta més :D (possiblement la novela 2 de Haruhi :D).

apa, res més!!! fins aviat!!! :D

No hay comentarios: