lunes, octubre 18, 2010

Disfrutant del viatge amb l'Angelito *-*

Huolaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

avui, després d'aguantar tot el dia al merdaseca del Ferran T__________T (que odiós que és!!! T___T). i després, sort q era l'Angelito i m'ha alegrat el dia arrencant-me un somriure xDDDDDDDDD amb la superadelantada que li ha fet al 51 (del germà del Pepón xD). jejejeje :D i al matí, el bon home del Juanan ^^ (q "només" venia amb 10 min de retard T_T).

i ha estat molt divertit :D

per cert, m'han canviat els horaris de dimecres i dijous (sessió intensiva d'odiós Ferran durant 8h i mitja T_________T i 8 hores respectivament T__T).

** dimecres -- de 7 a 15,30 enlloc de fer de 12,30 a 20,30
** dijous -- de 7 a 15 enlloc de 7,30 a 15
aixi que em lliuro del calvorota però hauré d'agafar el de les 6,15 (si es que passa a aquella hora T_T) pq he de ser allà a les 6.45 T_____T (pq si agafo el calvorota arribaria cap a les 6.55 o les 6.58 i llavors, el putu ferran em fotria la bronca T__T o sino, em deixaria congelant-me al carrer T___T).

i ja està i clar, si ho demana el gerent, no se li pot dir q no. lo dolent, és q li ha demanat al cabró del ferran d'obrir enlloc del mexicano T__T i clar, ha estat quan m'ha fotut!!! T____________T (i aixo q el mexicano estava castigat a obrir 1 mes x algo q va fer... T__T).

els conductors del dia: l'Angelito, el germà del Pepón i el Juanan ^^ (ah! i el Miguel, l'Andalús :D).

i ja m'he llegit el vol 8 de Muhyo et roji... q interessant que es queda!!! *-* a veure si l'abaixen aviat de preu el vol 9 i el puc comprar al novembre!!! :D

i demà toca doble lectura de The prince of tennis!!! els vols 41 i 42 (a veure quin final li donen xD jojojo :D). demà a la tarda, quan plegui, aniré a buscar 1 llibre a Gavà :D i a veure si veig aquell indesitjable (q avui m'he negat a baixar a veure'l, ja que ell diu q no se sent sol, doncs avui, q em trobava fatal pel refredat, he passat. si demà ens veiem, bé. que no? mala sort!! T__T no em faré mala sang pq ell també passa olímpicament T_T i si no ens veiem demà, si q serà dimecres XD (i més trobant-me a 1 setmana del saló del manga ^^ i la setmana seguent ell estarà de matí xD aixi que... :P).

No hay comentarios: