lunes, octubre 11, 2010

Festival de Sitges 2010 (segona part).

Huolaaaaaaaaaaaa!!!

i ahir va venir la segona part de la visita d'aquest any a Sitges xD que vaig nar amb ma mare a veure Colorful (anime) i em va agradar moltíssim. la vaig disfrutar ^^

per tornar, els trens tenien problemes i no sé què passava i quan vaig arribar a la fi, a Sants, vaig anar a Santa Eulàlia a provar sort amb l'Oliveras xDDDDDDDD (q vaig tenir sort però alhora no). vaig tenir sort pq vaig veure el Raúl x la finestra *-* amb aquella supersalutació i aquell somriure *¬* però no, pq no vaig poder pujar amb ell i xerrar-hi U___U i dir-li que dimarts tinc festa U___U (joooooo!!! si avui no tingués 1 horari tant merda, podria anar-lo a veure i proposar-li el q tenia en ment... encara q tenint dimarts les nenes no sé jo si voldria xD).

bé, els horaris d'aquesta setmana (q fins dissabte no estaven T___T i ahir no hi vaig caure a posar-los xD):

** dilluns -- de 13 a 17 i de 19 a 23 (una merda T_T)
** dimarts i dimecres -- festa
** dijous -- de 13 a 18 i de 20 a 23
** divendres -- de 12,30 a 19 (però com q ell té festa, tampoc el puc veure U___U)
** dissabte -- de 13 a 16 i de 18 a 23
** diumenge -- de 9 a 15 (però he de ser allà a les 8 del matí pel crew meeting, pq ens han d'informar abans d'obrir T__T caca de la vaca T_T).

i a veure si la setmana q ve tinc sort i em dóna festa el 24 *¬* (encara que si no ho canvia, el dilluns 18 obro T____________________________T pq vaig veure com ho feia xDDDD i el dia 19 tmb T____T però mirat pel cantó positiu, seran 2 dies q podré veure al Raúl en plegar xDDDD). aixi que fins dimecres no el puc veure U____U (snif... quina caca... jo q estava emocionada pq em va dir dijous fins dilluns i se'l veia super mono amb aquells ullets que posava U__U). encara que ens vam veure dos dies q ni m'imaginava q el podria veure (pq en principi dd dijous q ja no el veuria i que el veiés dissabte i diumenge... jeje :D em va fer feliç ^^).

i a veure si demà, puc agafar el bus urbà com cada any, per la fira xDDDDDDDDD encara q sigui l'últim dia, tinc ganes d'agafar-lo (estaria bé que fos l'Iván xDDDDDDDDDDDDDDDDD) però segur que serà el Bicolor T___T jooooo!!! jo vull pujar al bus urbà amb ell, o el Toni (q no hi he pujat mai xD) o amb la Eli ^^

apa, doncs res més, a preparar els trastos x marxar a buscar el bus amb el Domingo T___T lalala... :P i per lectura d'avui tinc la segona novela de la Haruhi, q ahir vaig acabar la primera!!!! siiiii!!! després de tantes hores al tren xD la vaig acabar (com x no acabar-la!!! xD). en resum, em va agradar, l'escena del petonet de la Haruhi i el Kyon ilustrats ha estat molt millor q la de l'anime o el manga *¬* cosa q em va encantar i va fer q la novel·la, encara m'agradés més. com sempre, vaig haver de tenir l'humor adequat per llegir-la, però un cop el tinc, va ser llegir-la en 1 moment :P.

aixi que com aquesta setmana tinc horari partit quasi tots els dies (encara que tinc en ment 1 pla malèfic per dijous i dissabte xD falta que la persona q tinc en ment em digui q si xDDDD sino... no el veuré fins diumenge o ja el dilluns següent!!!! T__T depén de les ganes q tingui de veure'm ^^). apa, fins aviat!!! :D

No hay comentarios: