lunes, octubre 04, 2010

Fairy Tail, primera temporada.

Huolaaaaaaaaaaa!!!

avui al matí he acabat amb els 2 episodis que em quedaven de Fairy Tail i ja he enllestit la primera temporada, que arriba fins al vol 15, amb la saga del Laksas (que em sembla q s'han tret de la màniga el final de l'ep 48 xD però buenu :P potser és el principì del vol 16, ja ho sabré a finals de mes ^^). i també he posat al dia l'anime de Bleach, quedant-me en l'episodi 290 ^^

pel que fa als animes de la nova temporada he començat el primer episodi de Iron man, que m'ha agradat molt. i he descarregat el primer de Bakuman, el primer de Panty and stoking with garterbelt (q em recorda les supernenes), MM, tegami bachi reverse i vull descarregar també el primer de Tantei yakumo (quan tingui subs el primer episodi *-*). així que he acabat sèries però ben aviat en començo de noves. ja que l'únic que he vist, de moment, és el de Iron man ^^ (Bakuman el miraré ara :P). si no em dóna temps (probable :P) el miraré demà :D

avui ja s'han posat les corbates!! ueeeeeeeeeeeee!!! es que m'encanta xDD es que la majoria estan millor amb la corbata, i els guapos, doblement guapos xDDDDDDDDD (encara que el Jose, el del 60 es veu més corbata que Jose xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD). però buenu :P el Brincos 3, per aixo, queda genial amb la corbata xDDD

els condcutors del dia: el Brincos 3, el Jose luis i el jove calvo malvat (alias, el Calvo xD). ah! i l'Edu i el Gabi també ^^

apa, doncs res més, x avui!!! i demà, quan plegui a les 15 aniré a Gavà a per 1 llibre per mon germà (aixi que tornaré amb l'Oliveras ^^ a veure si veig al Raúl xDD jojojo :P). es que... quan somriu... *¬* jejejeje :P

ah! pel que fa al manga ja m'he pulit 1 altre volum més de la Fille des enfers, el vol 5 *-* alguns dels episodis tenien 1 base en l'anime ^^ altres, només inspirats en l'anime i la situació era semblant i altres nous :D apareix ja com a personatge amb nom la odiosa i sobrant Kikuri.

ah! ahir diumenge ja vaig veure els 2 primers d'Inuyasha kanketsu hen en català *-* espero amb ànsies els d'aquest diumenge xDDD (espero arribar aviat del mercat x veure'ls xDDDDDDDDDDDDDDD). potser em repenso el de quedar divendres amb ma mare xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD juju :P

No hay comentarios: