domingo, septiembre 05, 2010

Sign of love (Koi*Oto) i Emma.

Huolaaaaaaaa!!!

avui a pencar ben aviat T__T quina ràbia!!! si és que ja sabia jo que aquell encarregat és 1 torracollons. per 1 dia que es porti bé... no vol dir RES! T__T (castigada a netejar merda fins a nou avís gràcies a ell T___T) i m'ha amargat el dia T__T i pq ja m'havia dit q em deixava a la cuina... q sino... hagués incomplert la seva paraula T__T és "una de cal y una de arena" T__T

total, que avui he acabat de llegir el vol 5 de Koi*Oto (en francès Sign of love), que inclou dues històries extres. la primera molt bonica, la segona, no tant XD i ha estat una història més del seu estil. agredolça, trista i divertida alhora. xD però en general, la he disfrutat. ara tinc en projecte llegir Living in a happy world, q la tinc dd el mes d'abril i encara no l'he llegit xDDDD jajajaja :P però ja veurem quan tinc 1 moment x llegir els 2 volums seguits ^^

em volia posar amb Saboten no himitsu pero es que em queden 2 volums, q encara no estan a la venta i em quedaré amb la intriga... i em fa ràbia T_T (però potser si tinc "necessitat" d'una història així, la començaré ^^).
també he llegit el vol 20 de Keroro i el 4 de Kimi wa pet. el de Keroro és el de una de les pelis ^^ (una miqueta diferent. cosa que s'agraiex ^^).i el de Kimi wa pet, es queda tant interessant com sempre ¬,¬

i llegit també el vol 19 de School rumble ^^ que es queda intrigant amb qui es quedarà el Kenji? amb ningú? amb la Eri? amb la Yakumo? la Madoka i el desgraciat del seu xicot patiran peres? pq mira que n'és... (de lagarta xD) lo d'enviar-lo a Angola ha estat boníssim XDDD i a veure què passa amb l'Ooji. si és realment 1 extraterrestre o senzillament raro xD

després de llegir el vol 1 de Muhyo et Roji... senzillament: mola *-* és shonen jump ^^

(ara tinc pendent de lectura també el final de Comme elles ^^ que he de tenir tempx x llegir els 2 volums seguits ^^). i ja he vist els episodis 483 i 484 de One piece,,, tinc la sensació que hi ha 1 merder impressionant... quina tripulació més conventient que té en Barbablanca!!!! immensa, amb gent rara i poderosa capaç d'enfrontar-se a la col·lecció de paios raros de la marina xDDDD tenim episodis x donar 1 per vendre xDDD i d'anime no he vist res més. pendent de subs el 23 de Giant killing *-* i ara veuré el 23 de Maid sama (un rival pel Usui ho fa més emocionant ^^) i per demà deixaré els de Occult academy i el de Shi ki *-*

i avui ha estat molt divertit anar amb el Cap d'es. m'ha sorprés mooolt gratament i m'ha alegrat el mal dia que duia. estava amargadíssima per la feina, llegia el còmic a la parada i zas! em diu q si l'estic esperant xDDD quina gràcia i jo q li dic emocionada pq em parla: siiiiii!!! *-* i ell em diu: pues venga, q he ido a tomar 1 café (i al roca ^^) per treure's la son de les orelles xD i m'ha fet molta gràcia ^^

també vaig acabar el dissabte amb Emma, el vol 10. un final ben rodó, dels que m'agraden. tots feliços i menjant "perdiços" xD encara m'hagués agradat més històries però què hi farem? :D

mmm... conductors del dia? el Cap d'es i ja està ^^

No hay comentarios: