martes, septiembre 07, 2010

School rumble (un final impressionant).

Huolaaaaaaaaaa!!!

per fi he acabat School rumble!!! ha passat força temps però la vaig posar al dia fa poquet i zas! avui he llegit el darrer volum!! m'ha agradat, encara que lo de la malaltia de l'Ooji m'ha deixat O__O (em pensava que era 1 extraterrestre xD) i lo de que es reuneixin anys més tard i que la Tenma faci medicina O__O també m'ha deixat impressionada xDDD (ara a veure si surt pel saló School rumble Z ^^). Bakuman serà 1 altra compra segura xDDD (i potser Soul eater :P).

el que he començat és l'anime de Gokusen *-* molaaaaaaaaa!!! se'l veu vellet però mola molt ^^ estic descarregant la primera temporada del dorama, que té bona pinta (amb "els actors de sempre" xDDD els primers que vaig veure :P). llàstima que el manga no està ni en anglès ni en francès :P

avui he vist al Pepón *-* jejejeje ha estat graciós :P (encara que el Juanan s'en fotia pq estava superemocionada en plan "Pepóooooon *-*" XDDDDDDD però buenu... tmb ha estat curiós veure'l fent conya xD). jejejeje i la carrera l'ha guanyat el Juanan :P i per tornar, el Jose luis :P (q ha estat entretingut :P).

i em sembla que ja està :P

els conductors del dia: el Pepón, el Juanan i el Jose luis :P (i ja està :P).

apa, fins aviat!! :D (ara estic amb la lectura del vol 2 de Muhyo et Roji. :P mola. es rara xDDDDD em recorda a Ueki :P). tmb estava pensant en demanar Yankee kun to megane chan, pq m'he quedat amb ganes d'una sèrie semblant a Gokusen xDDD aixi que quan m'arribi La fille des enfers em demanaré els 4 vols que estan a la venta de Yankee kun ^^

No hay comentarios: