jueves, septiembre 02, 2010

Ichiban Ushiro Daimaou i Aula a la deriva.

Huolaaaaaaa!!

ahir vaig passar 1 dia entretingut amb l'Emma i els seus nens i molestant als del matí, que ja havien retornat als seus llocs habituals U__U

ara he acabat el raríssim anime de Ichiban Ushiro Daimaou. 12 episodis + 1 especial i val a dir que el principi va ser interessant pq era rara i de un noi que anava a 1 escola de màgia, però zas! en 1 mateix episodi es torna un "noooo! el futur rei dimoni!!" i tot es torna un anime de fanservice i harem entorn a 1 personatge masculí xD amb aventures estranyes que surten del no-res i totes les ties no tenen gens de cervell i estan com 1 llum xDDD de fet, si no m'hagués semblat entretingut no l'hagués seguit (i si el tio, el Sai Akuto, no m'hagués semblat guapo, tampoc xDDDDDDDDDD). aixi que en resum, m'ha agradat aquesta extranya sèrie. ^^ ha estat rara però no tant com ho va ser Yozakura quartet xDDDD.

i estic descarregant la peli de Tekken, que feia temps q li tenia ganes però no tenia subs i ara ja els té en castellà *-* així que quan acabi de baixar-se... a veure-la!! *-* i també he descarregat Higanjima *-* a veure si m'agrada ^^

i he acabat amb Aula a la deriva. no era ni molt menys el final Umezzu que m'esperava T___T però tot i així la he disfrutat :P

i ara estic acabant la lectura del vol 9 d'Emma. la història de com es coneixen el Will i el Hakim i la història dels pares del Will ^.^

i pel que fa als horaris de la setmana que ve:

** dilluns -- de 12,30 a 16
** dimarts -- de 12,30 a 17
** dimecres -- de 12,30 a 16
** dijous -- de 7,30 a 15.30
** divendres i dissabte -- festa
** diumenge -- ?? (encara no ho han decidit pq va en funció del partit del barça :P).

els conductors del dia d'ahir: el Jacin i el Mario xD (q em va fer molta gràcia que vingués taaant acompanyat xDDDD).

vista la peli de Tekken T__T americanada total... em pensava que seria japo, pero no T__T quina decepció T__T snif... U__U

No hay comentarios: