viernes, septiembre 10, 2010

Gokusen (anime).

huolaaaaaaaaaaa!!!

avui he nat a preguntar unes coses a la uni i li volia preguntar al Pepón si feien demà horari de dissabte o de diumenges/festius però el Pepón tenia festa i estava el panxacontent enlloc seu (q no en tinc cap queixa pq el pobre home m'ha esperat. jeje :P ) i llavors, per tornar, el Brincos 3, q no semblava estar massa de bon humor U__U

ahir vaig acabar l'anime de Gokusen, que em va agradar força, però clar,em va deixar amb ganes de més xDDDDD es que clar, volia rotllo entre el Shin i la mestra o el sensei aquell xDDDD (el dorama no m'agrada GENS!!! amb 2 episodis n'he tingut prou i de sobres. es massa diferent!! T__T el q mola es que ella vol ser mafiosa no que en el dorama no vulgui ser-ho T________________T i q ho amagui. no com el dorama, q no se n'amaga a la direcció del centre... T__T). hauré de buscar si hi ha scans del manga. jeje :D).

sobre demà i demà passat, ahir ja ho van posar. demà treballo de 16 a 19 i de 20 a 23. i diumenge tinc festa :P

avui m'he fet mini marató del Detectiu Conan amb els episodis 583 al 586 XDDD i encara no s'acaba el cas del Kid :P ha estat molt bé. amb nou opening que tinc ganes de descarregar i posar de tono del mobil :P

també he vist l'episodi 10 de Occult academy, q cada cop m'agrada menys ¬.¬ (prefereixo Shi ki *-*) encara que els 2 últims minuts són els únics que han valgut la pena i fan que la segueixi xDDDDDD jejeje :P

llegits els volums 1 i 2 de Saboten no himitsu *-* (i amb ganes que m'arribi el vol 3 *-*). m'agrada més del que m'agradava de petita xDDDDDD i el que més m'agrada és tenir-lo a la meva estanteria *-*

i llegit el vol 2 de Natsume Yuujincho. m'agarada molt més el manga que l'anime i aixó que primer vaig veure l'anime i em va encantar, però no sé, el manga té un encant diferent i m'agrada moltíssim *-* (és una compra de la qual no m'en penedeixo gens ni mica!).

i ara amb l'episodi 45 de Fairy Tail *-* (quin vici!!! encara que aquest serà el darrer que puc veure abans de ser espoilejada vilment x l'anime ^^ aixi que hauré de guardar anime per quan tingui a les meves mans el tomo 15 U_U). Loki i Lucy vs Bixlow :P (no recordo com s'escriu Bixlow pq l'he vist escrit diferent en els episodis xDDDDDDDDDDD).

i després ja veurem si tinc temps i ganes de llegir i/o veure alguna cosa més ^^ (tinc ganes de Kursohitsuji II més que de K-on 2 XD però ja veurem. pq de les 2 tinc varios episodis x veure. li tinc més ganes al 24 de maid sama o el 10 de Shi ki... però encara no tenen subs en castellà i en avi o mp4 T_T en mkv si, però no ho puc veure T________T).

apa, doncs res més!! el conductor del dia:el panxacontent (pq m'ha esperat ^^ jeje).

No hay comentarios: