domingo, septiembre 19, 2010

Rosario to vampire.

Huolaaaaaaaaaa!!!

avui he nat al mercat amb la Kuroi, que feia 1 mes i pico q no nava al mercat xDDD i volia comprar Bleach si o si xDDD i altres coses :P

he comprat el darrer volum de Rosario to vampire (q es queda igual que l'anime T_T i em quedo amb ganes de més) així que una de les properes compres en francès serà Rosario to vampire saison II que ja duen 7 volums al mercat i em costaria igual que en anglès :P i com q l'edició francesa és més cuca, doncs em quedaré amb aquesta ^^ respecte a la història, m'agarada molt, tant que em compraré la character guide (en francès ^^).

després he comprat el volum únic de PXP ^^ q el llegiré pròximament ^^

també el vol 38 de Bleach, que serà una de les properes lectures, en quan tingui al dia l'anime de Reborn, per posar al dia l'anime de Bleach :P

i la darrera compra manga del dia ha estat el vol 15 de Host club (un més i ja s'acaba). el llegiré també pròximanent ^^

i el caprici del dia ha estat l'artbook de Bleach *¬* per culpa de la Kuroi no m'he pogut resistir més i l'he acabat comprant :P per 15 euros ^^

pel que fa a les lectures he acabat el vol 2 de Love x mission, q ja tinc ganes de més ^^ properament el vol 3 ^^

també he llegit el vol 6 de la Melodía de las estrellas, que sorprenentment, s'ha posat interessant ^^

i també he llegit els vols 3 i 4 de Muhyo et roji, que es queda interessantíssim. m'ha fet gràcia la petita dedicació en forma de bonus al Neuro i la Yako Katsuragi *-* m'he rigut molt xDDD (llàstima q aqui no hi ha sort amb Neuro T___T) a veure si els francesos s'espavilen i treuen ja més volums xDDD q el 15 surt al febrer del 2011 T__T aixi que fins d'aqui 1 any T__T no enxampen l'edició d'aqui... T__T aixi que fins novembre o desembre del 2011 no surtirà el vol 19 T__T però esperarem pq no hi ha més remei... i pel que fa a la Kirari suposo q al febrer del 2011 si q ja surtirà 1 dels 2 volums que falten :P aixi que compraré el final en francès pq aqui nunca más se supo T__T (peeeerò, de tot plegat, ja veurem!).

ara estic amb la lectura del totxo volum 3 de Monster ^^ q fa 2 mesos q el tinc començat, però com q només llegeixo 1 o 2 cops al mes... T_T doncs aniré fent :P

pel que fa als horaris de la setmana que ve:

** dilluns i dimarts -- festa
** dimecres -- de 17,30 a 24
** dijous -- de 13 a 21
** divendres -- de 7,30 a 16
** dissabte -- de 13 a 16
** diumenge -- festa

i ara, a viciar-me amb el Tekken 6 ^^ jejejeje ara m'ha donat x pujar a 1r dan a la majoria de personatges xDDDDDDDDD (total, només tenia la Xiaoyu, el jin i la Asuka XDDDD).

i m'ha fet gràcia l'Antoniu, q és el conductor del dia xDDDDDDDDDD q duia el collblanc de 3 quarts d'una :P

apa, fins aviat!!! :D

No hay comentarios: