miércoles, septiembre 22, 2010

Tafanejant 1 miqueta de tot...

Huolaaaaaaaaaa!!!

avui m'he decidit a parlar amb el de l'Oliveras pq me'n moria de ganes però mai em decidia xD i avui, vaig i hi vaig :P on en 5 min m'ha dit coses interessants XDDD (q aquest cop no picaré i em creuré per molt feliç q em faci ^^) i q seguia guapo i afeitat T___T i amb les cames més ben depilades q les meves T___T (quina ràbia em fa!!! ¬,¬). i m'ha fet gràcia q l'inspector s'ha retirat descaradament dient q com venia la seva amiga O__O q ell marxava O___O en serio, amb aquest inspector flipo xDDD i a més, m'ha esperat pq he sortit de casa a les 11.55 passades xDDDDDDDDDDDDD molt bo i em deia q ja em veia decidida a pujar i q per aixo m'ha esperat. :P

m'ha fet gràcia el Jacin xDDD i l'Antoniu com saludaven xDDDD m'ha encantat per alegrar-me el dia ^^

total, q ja han posat a la web algunes de les coses que volia saber: l'horari del dia 24, q és de dissabtes T___T i q espero q el de les 6.40 vingui a les 6.45 com a màxim o ja començaré a patir T___T i almenys, tindré a les 16.15 un bus x tornar xDDD i no hauré d'esperar 35 min en plegar (cosa bona :P). i suposo q el dia 25 horari de dissabtes normal :P

i demà el cumple del Pelopi :) jejeje :P q ja sé q no el podré felicitar en persona, però almenys li dedicaré 1 entradeta :D

i sobre el dia 29 encara no saben quins horaris faran ni tampoc sé jo quin tinc, q se suposa que avui o demà penjaran els horaris a la feina ^^

és una desgràcia q hagin cancelat Liar game, però ja es veia a venir T__T però buenu, l'1 de desembre sortirà en francès el tomo 4, i vindrà cap a caseta ^^ i Nora, en quan diguin q la cancel·len, faré el mateix XD

avui, després de 20 dies per fi m'ha arribat el vol 3 de Cactus's secret ^^ q li tinc moltes ganes i que serà lectura d'avui al nitbus juntament amb la novela 1 de Haruhi (q ben aviat l'acabaré de llegir... es q només la llegeixo quan tinc torn de nit a la feina xDDDDDDDDDDDDDD).

i apa, ja està i a la tarda aniré abans d'anar a pencar a la uni a fer uns tràmits ^^ aixi que m'hauré de resignar a no agafar el bus amb el Jose luis, q fa dies q tampoc el veig U___U (tinc ganes de molestar-lo a ell, al Pepón i al Jesús... XDDDD). apa, fins aviat!!!

els conductors del dia: el Jacin i l'Antoniu :D

No hay comentarios: