lunes, septiembre 13, 2010

Posant al dia varies sèries... ^^

Huolaaaaaaaaaa!!

avui que tinc el dia lliure de la feina m'he dedicat a rentar roba (bàsicament xD) des de que m'he llevat a les 10 i pico del matí que he començat a fer rentadores de abrics, llençols i tovalloles xDD ja que mon germà havia tret x rentar ARA les jaquetes que va fer servir a l'hivern/primavera T_T i jo igual xDDDDD i aixi les guardo a l'armari fins que comenci a fer fresqueta ^^

i mentre feia aixó i plegava roba i tal he posat al dia Nurarihyon no mago, veient els episodis 9 i 10 ^^ (he descartat veure FMA 2 ^^) . Per fi s'ha acabat la saga del Gyuki i en comença 1 de nova, amenaçant la Kana ^^

també he vist que ja hi ha preus x les noves sèries de planeta xl saló (encara que eren previsibles :P). i de les quals, després de meditar molt cauran Rin-ne (si, la volia en francès per tenir 1 edició tant cuca i realment em costaria el mateix preu però em ve de gust en castellà ^^), Tegami bachi i spicy pink (per descomptat ^^). pq si no comprem, no venen i si no venen no ens en porten més i les deixen penjades. així que.. sempre la puc seguir en francès si la deixen penjada xD (tant l'una com l'altra xDDDD). i a veure si diuen algo de Team medical dragon i liar game pq depén del que diguin, les seguiré en francès ^^

i després d'acabar el manga de Gokusen tant sols he llegit el vol 13 de Special A i prou :P (no trobo res que em motivi lo suficient x ser llegit xDDD). i he de posar al dia One piece amb el de la setmana passada i l'altra però de moment no em ve de gust la batalla aquesta U.U així que mentre decideixo estic baixant els episodis que em queden per posar al dia Reborn, que ja toca xDDDDDDDDDD jejeje (així que en els propers dies i a falta de Fairy tail i Shi ki T__T em posaré a veure quasi absolutament Reborn fins que comencin les sèries del 3xl ^^). Ja m'he posat a posar al dia Reborn, veient 4 episodis xDDD jejeje ^^ ara comencen l'entrenament amb les caixes Vongola :P


apa, doncs aixó és tot, de moment!! ^^

No hay comentarios: