martes, septiembre 28, 2010

Molestant matí i tarda...

Huolaaaaaaaaaaaa!!!

avui he començat el dia amb uns quants encàrrecs per aquí Sant Feliu i després, tenia la intenció d'anar a molestar al Jesús i sorpresa! em trobo el Julio enlloc del Pepón mentre nava a la carretera a pel 64 pq no em donava temps d'agafar el 61 amb el Jesús... total, que ve el "Jose mari" xD i m'el quedo mirant *¬* que duia mig uniforme d'hivern... tant sols li faltava la corbata per deixar el bus ple de baves xDDDDDDDDDDDD (jojojo :P). total, que he nat a l'fnac a per POT (el darrer volum) i resulta q no en tenen pq no ven prou T________T i mi gozo en un pozo, ja que per sort, he trobat el vol 16 de Wild life (q estava amagat però almenys, en tenien 2) i el tomo 15 de Fairy tail ^^ ah! i el tomo 1 de Soul eater, q m'ha encantat. el manga l'odio i no m'agrada GENS, però el manga m'ha agradat moltíssim!! ja tinc ganes del volum 2!!! ^^

i després, a la tarda he nat a Jaimes a per Jigoku shoujo, q l'afegeixo a la meva col·lecció de tresors. (llegit ja el vol 1 i l'he disfrutat moltíssim !! ^^ m'agrada més q l'anime, i alguns capítols no han estat animats *-*). i també el vol 1 de Momo de la Mayu Sakai ^^ jejejeje i llavors, a la tarda, he nat amb el Cigró xD i m'ho he passat pipa entre el Gabi, el jove calvo malvat (alias El calvo xD) i la resta xDDD i per tornar, ha vingut el Militar, amb el 51 ^^ encara no hi havia pujat i ha estat MOLT entretingut. sobretot, quan estava llegint feliciana Jigoku shoujo i zas! el miro i em diu: que te parece mi manera de conducir? xDDDDD bonissim xDDD i li dic: m'agarada com condueixes xDDDD i la senyora que tenia al costat m'ha mirat com dient "amb qui parla ara aquesta" xDDDD i després he descobert un dels nous, l'"home llop, que ha tingut mote a l'instant xDDD ja que amb la pinta de Tim wolf que té, doncs se l'ha merescut a la primera... i duia el collblanc... O__O q fort xDDDDDDDD ah! i al matí, per tornar, he tornat a nar amb el Jose mari xDDDD

ah! tmb m'he rigut quan uns guiris han abordat al Miguel i li preguntaven algo i el pobre noi no sabia com mirar el plànol xDD i com explicar-los algo xDDDD i al final ha posat una cara de "yo que sé" i ha arronsat les espatlles xDDDD i també, al matí, m'ha encantat veure al Jesús. A qui no he vist ha estat el Raúl xDDD i aixó que el Menja m'ha dit q hi era, i mira que he baixat a veure'l però duia el bus q no va venir mai xDDD ja que no ha aparegut i bé, no el veuré fins la setmana que ve T__T

i per fi, he trobat pantalons ^-^ ara només em falta poder trobar samarretes i unes sabates i ja està ^^ jejejejeje ^^ i bé, ara falta que demà pugui acabar de veure Giant killing, que em queden 3 episodis per veure ^^ (q al final he fet tantes coses q no els he pogut veure xDDD n'he vist 1 i prou :P).

les conductors del dia: el Miguel el Borde, el Gabi, el Cigró, el Militar, el Calvo de la mala llet, l'Home-greix i el Jesús ^^

apa, doncs demà a fer el vago a casa xDDDDDDDDDDDD i dijous a matinar U____U ah! diumenge treballo de 16,30 a 23, 30 aixi que hauré d'agafar el de les 15 i algo, q he de mirar l'algo xDDDDDDDDDDD. apa, fins dijous!!! :D (a menys que demà acabi sèries i ho posi però vull fer el post x les dues sèries K-on 2 i giant killing aixi que... ^^ a veure si demà tinc temps!!). fins aviat! bona nit! :D

No hay comentarios: