lunes, septiembre 27, 2010

Kaicho wa maid sama ^^

Huolaaaaaaaaaaaa!!!

avui ha estat un dia d'estendre i rentar roba i fer feina de casa i de la uni però també he tingut temps per acabar series d'anime. En aquest cas ha estat el final de Kaicho wa maid sama, en la qual m'he mirat els episodis 25 i 26 i val a dir que ha valgut molt la pena pels moments bons i dolents, en els quals he rigut moltíssim. (sobretot en aquest darrer episodi) i que l'he trobat preciós, quan s'expressaven els seus sentiments i acaben "junts" ^^ (a veure si surt aviat el vol 6 ^^ que tinc ganes de comprar-lo ^^). i també tenia la intenció d'acabar amb Giant Killing i amb K-on 2, però com q he nat a comprar pantalons amb mon pare al Granvia 2 (tota una peripècia on hem perdut davant dels nassos, primer el bus, després el metro i finalment el tren, però hem arribat a casa xDDD). i per aixó, he trobat uns pantalons (menys mal! xD) però encara em queda 1 munt de roba que em fa falta U___U i demà he de pagar la uni, rentar més roba, anar a mirar roba, anar a veure aquell impresentable sense paraula i poca vergonya sense remei T__T (q encara m'ho estic plantejant T_T) es que el vull veure però no sé si tindré temps i clar, com q em diu q aquest cop no faci tants impossibles per estar amb ell i té raó, doncs no sé si el podré veure, però si no el veig demà ja no el podré veure cap dia de la setmana pq obro xDDDD (per aixo no m'agrada quan està al matí T__T). i conductor del dia el jove calvo malvat, alias, el Calvo xDDDD q ha tingut molta gràcia :P

i apa, ara a veure 1 parell d'episodis de Giant killing i la resta per demà ^^ o potser miro Reborn, ja veurem ^^ (encara estic fent plans x demà ^^).

apa, fins aviat!!! :D (es q vull molestar al Pepón, també xDDD però tantes coses en 1 matí no pot ser xDDDDDDDDDDDD).

No hay comentarios: